niedziela, 29 maja 2016

Paznokcie na wiosne #2

Hejka :)
Dzisiaj znowu będą pazurki wiosenne. Tylko trochę bardzie szalone. Ale jak szaleć to już tak na poważnie wiec zaczynajmy :

Oczywiście najpierw wszystko zmyłam zmywaczem do paznokci z SENSIQUE, którego dostaniecie w drogerii Natura




Krok 1

Nakładamy jedną warstwę odżywki z Lovely Nail Grow 
Dostaniecie ją w Rossmanie

Krok 2

Na palca środkowego nakładamy dwie cienkie warstwy lakieru z miss sporty Funtansy nr.6021
Dostaniecie do w Rossmanie

Krok 3

Na palca serdecznego nakładany dwie bardzo cienie warstwy lakieru z essence the gel nail polish nr. 13 forgive me . Dostaniecie go w drogerii Natura albo kupić TUTAJ 

Krok 4

Na kciuka, palca wskazującego i małego dajemy dwie małe warstwy lakieru z Bell Fashion Colour nr. 309
Dostaniecie go w Biedronce

Krok 5 

Naklejka !
Do tych paznokci użyłam naklejki o numerze 2 A
Dostaniecie je TUTAJ jak i wiele innych ciekawych innych naklejek

Krok 6

Na koniec wszystko przykryć lakierem bezbarwnym z Secret Nail Polish nr.201 i gotowe :)


        No i nadszedł czas na efekt końcowy przygotowałam parę zdjęć więc zaczynajmy :) :) :) :)

 Kliknij i oglądaj efekt końcowy










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.