.

.

piątek, 20 maja 2016

Pielęgnacja paznokci i dłoni + pomysł na proste paznokcie

Hejka dzisiaj pomyślałam że zrobię wpis o pielęgnacji dłoni i paznokci. Od dłuższego czasu testuje kremy, pilingi, olejki do rąk i paznokci z zestawu "Cztery pory roku ". Powiem wam, że do tej pory sprawdzają się one rewelacyjnie. Jeszcze nigdy nie widziałam tak dobrych produktów ! No przynajmniej które by zadziałały na mnie. Z góry chciałam was przeprosić, że zdjęcia tych produktów będą z internetu ale po prostu nie jestem póki co zaopatrzona w odpowiedni sprzed do robienia zdjęć. Także Przepraszam :) Ale daje wam słowo że te produkty były przeze mnie testowane dlatego zaczynajmy.

1) Najpierw weźmy coś do rąk ten peeling tak perfekcyjnie ściąga martwy naskórek z dłoni, że po pierwszym już zastosowaniu nasze dłonie są tak niewiarygodnie miękkie, że to po prostu szok. A co do kremu, to po nim  nie mamy suchych dłoni sprawdza się równie rewelacyjnie jak peeling.


 2) Odnośnie tego drugiego produktu to polecam go osobom które mają bardzo zimne i suche dłonie peeling bardzo intensywnie rozgrzewa nasze dłonie również po pierwszym użyciu, a krem dodatkowo nawilża i utrzymuje ciepło dłoni. Także polecam :)
Z zestawów peeling oraz krem to są tylko te dwa zestawy które udało mi się dostać więc teraz przejdźmy do pojedynczych kremów do rąk i paznokci. Nie będę wymieniać tutaj wszystkich tylko te które uważam że są najlepsze bo też nie chce krytykować jakiegoś produktu bo nie o to w tym wszystkim chodzi na mnie może nie zadziałać a na przykład na kogoś innego tak. Dlatego Wybrałam HOT 5  i one są najlepsze.

#1 Zaczniemy może od kremu regenerującego do skóry suchej sprawdza się on bardzo dobrze skóra jest bardzo miękka po jego użyciu.  I utrzymuje się bardzo długo.

  #2 Jeżeli macie skórę szorstką wręcz można by było powiedzieć niekiedy chropowatą to bardzo polecam ten krem. Nie działa może za pierwszym razem ale już za kolejnym sprawdza się rewelacyjnie także polecam. Produkt utrzymuje się bardzo długo na skórze :)
#3 Krem polecam dla osób ze skórą skłonną na jakieś oparzenia i tym podobne rzeczy. Wrażliwe dłonie mają szczególny problem bo tak jak samo słowo "WRAŻLIWE"  coś nam mówi. Produkt na skórze utrzymuje się bardzo długo.
 #4 Ten krem bardzo dobrze nawilża dłonie niekiedy nie wiemy czy mamy donie bardzo suche czy tylko suche in się sprawdza bardzo dobrze i co jeszcze sprawdza się do tego rewelacyjnie i utrzymuje się długo na skórze.
#5 Mimo, że na tym kremie jest napisane, że jest on do skóry suchej to nie sugerujmy się tym. Ten krem jest jednym z moich ulubieńców ponieważ jest on MEGA uniwersalny. Prawdę mówiąc jest on do każdego rodzaju skóry. Jest wspaniały pod kontem odżywczym nie tylko dla skóry dłoni ale i paznokci. Także bardzo wam go polecam :) 
A więc przejdźmy do pomysłu na proste paznokcie. Zdjęcia robiłam sama a jak już wspominałam nie mam odpowiedniego sprzętu więc proszę za wyrozumienie!
Jest to odcień 84  Wibo NAIL beautifies
( a tutaj macie linka do strony Wibo : http://www.wibo.pl/pl/p-110-Trend+Extreme+Nails )
Użyłam tego odcienia do pomalowania wszystkich paznokci oprócz serdecznego bo serdeczny jest pomalowany odcieniem :
Lakier z Miss sporty z Funrasy nr. 6021
Postanowiłam, że użyje tego lakieru na palec serdeczny

No i nie zapominajmy o odżywkach dzięki nim paznokcie nie będą nam się niszczyły. Polecam wam odżywkę z Lovely Nail growth nr. 34
Jako lakier nawierzchniowy dałam lakier z  nr . 014 Bell FLUO FINISH TOP COAT 
A oto efekt końcowy i jak wam się podoba ?? :
Dziękuje za uwagę ! Mam nadzieje że post wam się podobał. Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.