.

.

środa, 22 czerwca 2016

Co warto obejrzeć latem ?

Hejka :)
Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na to co można obejrzeć letnim wieczorem bądź popołudniem. Będą to filmy animowane, fantastyczne jak i komedie. A więc pierwszym filmem który niedawno się ukazał w polskich kinach jest Alicja po drugiej stronie lustra. Ja jeszcze nie miałam przyjemności żeby go obejrzeć ale ta się wszystko nadrobić ;) Jak macie konto na Ekino to tam znajdziecie cały film ale w wersji tylko Angielskiej KLIK 


  Drugim filmem bardziej komedią jest Tylko mnie kochaj. To jest polska komedia co prawda stara bo z 2006 roku ale jest godna polecenia i obejrzycie ją TUTAJ.


Następną komedią godną polecenia jest Love Rosie z 2014 roku. Opowiada o tym, że Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile. Obejrzycie ją TUTAJ.


Możecie również obejrzeć Bezpieczna Przystań. Opowiada o młodej dziewczynie, która przyjeżdza do miasteczka, gdzie odnajduje swoją drugą połówkę. Obejrzycie go  TUTAJ.


 Jeśli chodzi o komedie możecie obejrzeć jeszcze Pamiętnik. Film bardzo przyjemnie się ogląda :) Obejrzycie go tutaj 


 Oczywiście jakby mogło zabraknąć Harrego Pottera każda jego przygoda jest niesamowita, pełna magicznych przygód. Jest ich aż 8. Pierwsza z nich to Kamień Filozoficzny. Obejrzycie go TUTAJ


Następną z jego przygód jest Komnata tajemnic, którą obejrzycie TUTAJ


Później był Więzień Azkabanu. Obejrzycie go TUTAJ


Czwartą chyba moją ulubioną częścią Harrego Pottera jest Czara Ognia. Obejrzycie ją TUTAJ

 
Piątą częścią jest Zakon feniksa. Obejrzycie ją TUTAJ


Szósta część to Książę Półkrwi. Obejrzycie ją TUTAJ




Przedostatnią częścią jest Insygnia Śmierci część 1. Obejrzycie ją Tutaj


No i ostatnią częścią jest Insygnia Śmierci część 2. Obejrzycie ją Tutaj



A wracając do komedii mogę wam polecić Serię niefortunnych zdarzeń, którą obejrzycie TUTAJ.

 

A już tak na zakończenie będzie to film przygodowy Dziewczyna w czerwonej pelerynie. Obejrzycie go Tutaj
 


Mam nadzieję, że post wam się podobał i coś z niego sobie obejrzycie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.