.

.

sobota, 4 czerwca 2016

Paznokcie na lato #1

Hejka !

Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na paznokcie na lato. Ponieważ lato jest już tuż o krok. Niebawem  również zaczniemy poszukiwania strojów kąpielowych dlatego odsyłam was na bloga Tamary, tam niedawno wyszedł post Stroje kąpielowe dla 7 sylwetek także serdecznie was do niej zapraszam :  Blog Tamary
Mam nadzieje, że znajdziecie sobie jakiś fajny strój :) A teraz przejdźmy do paznokci :

Krok 1

Poprzedni lakier zmyj zmywaczem d paznokci o zapachu kiwi z SENSIQUE ( znajdziecie go w drogerii Natura )



 

Krok 2

 Nałóż jedną cienką warstwę odżywki z Lovely Nail grow, którą dostaniecie w Rossmanie


Krok 3

Na wszystkie paznokcie oprócz serdecznego dałam dwie cienkie warstwy z Bell Fashion Colour nr. 01 ( dostaniecie go w biedronce )




Na paznokcia serdecznego dałam odcień z Bell Fashion Colour nr. 05, którego również możecie znaleźć w Biedronce.



  

Krok 4

Jak dwie warstwy pięknego lakieru z Bell wyschną na palec środkowy nakładamy cienką warstwe drobinek z miss sporty Candy Shine nr. 002


                
 
Krok 5

Naklejka ! 
Na serdeczny palec naklejamy wodną naklejkę ( wodnego kota :) ) Którą znajdziecie tutaj  naklejka ma numer 13  

                          
  
 

Krok 6

Zamaluj wszystko lakierem bezbarwnym z Secret Nail Polish nr. 201 ( znajdziecie go w drogerii Natura oraz kupicie go przez ich stronę internetową Sprawdź )

  

  

 No to przyszedł czas na efekt końcowy przygotowałam dla was parę zdjęć oceńcie sami jak się wam podoba Kliknij i jedz na dół 





  

 


 




 


 

  

 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.