.

.

czwartek, 23 czerwca 2016

Przepis na Tropikalne lato

Hejka !
Dzisiaj trochę o tym co się dzieje na zewnątrz. Przyszły do nas Tropiki i musimy się nawadniać. To znaczy pić dużo wody :) A żeby było to wygodniejsze najlepiej pić też to z czegoś ładnego. Mam dla was do zaproponowania słoiczki, kubeczki czy jakoś tak. A więc nic prostszego od wlania do niego wody wsypania kilku kostek lodu i dodania np. kilku plasterków pomarańczy. A smak wody już nie jest taki sam a my już pijemy wodę nie ze zwykłej szklanki lecz z kolorowego kubka. A oto parę zdjęć które dla was przygotowałam mam nadzieje, że post się wam podobał ;) Ps. Słoik dostaniecie Tutaj :)






\




 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.