wtorek, 9 sierpnia 2016

Paznokcie na lato #2

Hejka :)
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale jestem na walizkach z czym tyczy się brak stałego internetu. Dzisiaj kolejna propozycja na paznokcie na lato a więc.
Najpierw zmyłam poprzedni lakier zmywaczem z SENSIQUE o zapachu kiwi







Przed nałożeniem lakieru paznokcie pokryłam odżywką z Progres Cosmetics Vitalnail nr. 06405





Na lewą rękę na palec wskazujący, mały i kciuk, a na prawą serdeczny, mały i kciuk dałam lakier z Bell Fashion Nail Enamel Colour nr. 05



Prawa ręka, palec wskazujący i środkowy. Lewa ręka palec serdeczny i środkowy dałam lakier z Beauty by Donegal shine nr. 7111



Wszystko zakryłam bezbarwnym lakierem z Bell FLUO Finish Top Coat Nail Enamel nr. 014



A oto efekt końcowy :


                                                       Do zobaczenia niebawem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.