.

.

wtorek, 23 sierpnia 2016

Pomysł na paznokcie wieczorowe ;)

Hejka !
Ostatnio brak mi stałego internetu więc nie mam jak dodawać posty na bloga, ale od 28 sierpnia posty będą na bieżąco ;) Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na paznokcie wieczorowe, a więc zaczynamy :)

Poprzednie paznokcie zmyłam zmywaczem z SENSIQUE o zapachu winogron ( na prawdę piękny zapach ), dostaniecie go w drogerii Natura


Najpierw dałam odżywkę z Lovely Nail grow, dostaniecie ją w Rossmanie

Na kciuka, wskazującego i małego dałam lakier z Bell Fashion Nail Enamel Colour nr.309, Dostaniecie go w Biedronce ;) ( Na obu rękach tak samo)

Na palca serdecznego i środkowego ( w obu rękach ) dałam Brokat z The Colour Work Shop Nail Polisch. Powinniście go dostać w sklepach Tesco.

Wszystko przykryłam Lakierem bezbarwnym z Bell FLUO Finish Top Coat Nail Enamel nr. 014. Dostaniecie go w Biedronce.


A OTO EFEKT KOŃCOWY :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.