.

.

czwartek, 25 sierpnia 2016

Pomysł na zrobienie bransoletki.... :)

Niedawno odkryłam pasje, coś co na prawdę kocham robić. Bransoletki..... Bardzo czasochłonne, ale za to efektowne. Są tego plusy i minusy tak jak praktycznie w każdym zadaniu i wyzwaniu. A więc plusy są takie, że możesz mieć bransoletkę jaką tylko chcesz ( tylko trzeba mieć do tego akcesoria ). Natomiast minusami tej pasji jest to, że bardzo bardzo dużo czasu to zajmuje. Koraliki i różne akcesoria znajdziecie np. w sklepach " Pasmanteria ", tak samo jak w internecie TUTAJ , TUTAJ , TUTAJ  i TUTAJ . Sporo tego jest a na prawdę nie kosztuje to majątek. Wracając do trzech ( puki co ) bransoletek zrobionych przeze mnie. Macie tutaj zdjęcia :







 








Mam nadzieję, że post wam się podobał i chociaż odrobinę pozytywnej energii do was przyszło :*

                                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.