.

.

środa, 21 września 2016

KROK PO KROKU : Makijaż na dyskotekę

Na pewno wiele razy przed wyjściem na dyskotekę zastanawiałyście się "w co by tu się pomalować ?" Więc postanowiłam, że dam wam propozycje, która może was zainteresować ;) A więc do dzieła :



#1 Posmaruj twarz kremem ---> Krem ze zdjęcia <----
 #2 Nałóż fluid z 20 under twenty  
(dostaniecie go w drogerii ROSSMANN )

 #3 Nałóż puder z Bell ---> Puder ze zdjęcia <---
 ( dostępny także w Biedronce )
 

 #4 Brwi podkreśl kredką z my secret 
( dostępna w drogerii Natura )


#5 Na powieki nałóż jaśniejszy cień z Astora nr.200
(dostaniecie go w drogerii Natura) oraz bardzo podobne odcienie ---> TUTAJ <---
#6 W zewnętrznym kąciku nałóż błękitny cień z Astor
(dostaniecie go w drogerii Natura ) oraz bardzo podobne kolory ---> TUTAJ <---

 

 #7 W załamanie powieki nakładamy niebieski cień z paletki The color Workdhop Eye shadow 
 ( niestety nie wiem z kąt ona jest ale myślę, że dostaniecie ją w drogerii Natura oraz Rossmannie )
 #8 Eyelinerem rysujemy kreskę z zakończeniem kotka
---> Eyeliner ze zdjęcia <---

#9 Tuszujemy rzęsy maskarą z Miss Sporty 
( dostaniecie ją w Rossmannie ) 

 #10 Usta malujemy błyszczykiem z Cien 
( dostaniecie ją w drogerii Natura )
Wszystkie pędzle którymi malowałam są dostępne w drogerii Rossmann !





Jesteście ciekawi efektu końcowego ??? Oto on :
 

 I jak wam się podoba ?? Ten makijaż urzeknie każdego na imprezie i dyskotece, także inspirujcie się, bądźcie piękne, a przede wszystkim pewne siebie ;) Pamiętajcie, że znajdziecie mnie na Facebooku oraz Instagramie  ;)

2 komentarze:

  1. Kocham tę maskarę z miss sporty, ale ostatnio skusiłam się na ich nowy tusz studio lash designer, i jest jeszcze lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ją przetestuję i podzielę się jej opinią :*

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.