piątek, 23 września 2016

KROK PO KROKU : Makijaż wieczorowy


Każda kobieta ma wieczory w których wychodzi na spotkania, imprezy itp. Także mam dla was makijaż w którym będziecie wyglądać oszałamiająco ;) A więc zaczynamy :


#1 Na twarz nałóż krem z Nivea   
---> Krem ze zdjęcia <---
#2 Następnie nałóż fluid matujący z Bielendy 
( dostaniecie go w drogerii Rossmann )

#3 Nałóż puder z Bell (dostaniecie go w Biedronce oraz ----> Tutaj <---- )



#4 Brwi podkreślamy kredką z my secret 
(dostaniecie ją w drogerii Natura )

#5 Na powiekę nakładamy brązowy cień z The colour workshop Eye shadow 
(niestety nie wiem skąd jest ta paletka ale Tutaj dostaniecie podobne odcienie )
#6 Na zewnętrzny kącik oka nakładamy niebieski cień z tej samej paletki co przy punkcie #5
#7 Na załamanie powieki dałam różowy cień z tej samej paletki co w punkcie #5 i #6 
#8 Na dolną powiekę i kawałek zewnętrznej powieki dajemy granatowy cień z tej samej paletki co przy punkcie #5, #6 i #7
#9 Całą powiekę przykrywamy brokatem z Inglota (dostępny ---> TUTAJ <---, w drogerii Natura i Rossmannie)

#10 Malujemy kreskę (zakończoną tak zwanym kotkiem) eyelinerem ---> Eyeliner ze zdjęcia <---


#11 Tuszujemy rzęsy maskarą z Miss Sporty (dostaniecie ją w drogerii Rossmann)
 
#12 Usta malujemy pomadką z Nivea o zapachu wiśniowym (dostaniecie ją w drogerii Rossmann)

  Wszystkie pędzle którymi malowałam znajdziecie w drogerii Rossmann !
 





















Jesteście ciekawi efektu końcowego ?? Oto on :



 

Mam nadzieję, makijaż przypadł wam do gustu i wyciągnęłyście z niego chociaż trochę inspiracji ;) Bądźcie piękne i pewne siebie ! Pamiętajcie, że znajdziecie mnie na Facebooku oraz Instagramie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.