.

.

środa, 14 września 2016

Paznokcie na Jesień #1

Hejka !
Dawno już tutaj nie było posta, ponieważ byłam ciągle na walizkach i nie miałam stałego internetu. Ale na szczęście już mam więc posty będą dodawane regularnie :*Wraz z odchodzącym Latem i zbliżającą się Jesienią przychodzę do was z pomysłem na paznokcie Jesienne.
Na samym początku jak zawsze zmywam poprzedni lakier zmywaczem do paznokci z SENSIQUE o zapachu winogron : ( Dostaniecie go w drogerii Natura )




Następnie paznokcie pokrywam odżywką z Progres Cosmetic : ( Dostaniecie ją w Netto )

Lewa ręka :

Na kciuk, serdeczny i mały dałam lakier z Bell nr.05 : ( Dostaniecie go w biedronce )

Prawa ręka :

Na kciuk, wskazujący i mały :



Lewa ręka :

Na wskazujący i środkowy dałam lakier z Love colour ( Dostaniecie go w sklepach TXM )

Prawa ręka :

Na środkowy i serdeczny :



Gdy dwie warstwy obu lakierów wyschły na palec serdeczny i wskazujący ( W OBU RĘKACH ) dałam jedną warstwę drobinek z Miss Sporty ( Dostaniecie go w drogerii ROSSMANN )


Na koniec wszystko przykryłam bezbarwnym lakierem z Bell nr. 014 ( Dostaniecie go w Biedronce )

    A OTO EFEKT KOŃCOWY :



Mam nadzieję, że post wam się podobał zostawiajcie komentarze i swoje reakcję :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.