wtorek, 25 października 2016

KROK PO KROKU: Makijaż Halloweenowy

 

Halloween.... Święto duchów, upiorów i zmarłych. W ten dzień można być kim się tylko chce. Od wróżek po wampiry i wilkołaki. Głównym symbolem tego święta jest wydrążona i podświetlona od środka dynia z wyszczerbionymi zębami.
Wieczorem gdy robi się ciemno, dzieci, młodzież i dorośli przebierają się za postacie fantastyczne, bajkowe..... Wychodzą z domów z pustymi torebkami idą do sąsiadów i domowników w okolicy, mówiąc cukierek albo psikus i wracają z pełnymi torbami słodyczy do domu. Osobiście nie obchodzę tego święta, ale bardzo lubię te mroczne makijaże. Dlatego ze zbliżającym się dniem 31 października  postanowiłam wykonać Halloeenowy makijaż. Nie potrzeba do niego jakiś wielkich umiejętności, czy drogich kosmetyków. A efekt myślę, że jest zadowalający.

 Krok 1
 Na twarz nałóż fluid kryjący z Bielendy ( dostaniecie go w drogerii Rossmann )


Krok 2
 Następnie nałóż puder z Bell ( dostępny w sklepach Biedronka oraz tutaj )


 Krok 3
Na obie powieki nałóż jasny cień z Bel TRIO Eyeshadow ( dostępny w sklepach Biedronka " TRIO ")


Krok 4
Ciemniejszy cień z Bell nr.02 nałóż na załamanie i zewnętrzną część powieki ( dostępny w sklepach Biedronka )


Krok 5
Na prawym oku zrób mocną kreskę eyelinerem zakończoną kotkiem ( Eyeliner ze zdjęcia )


Krok 6
Od namalowanej wcześniej kreski eyelinerem dorysuj kreski idące do brwi  ( nie muszą być równe )


Krok 7
Każdą wnękę połącz łukiem ( aby otrzymać pajęczynę )

  
Krok 8
Czarnym cieniem zrób okrąg w okół oka nie zamalowując zrobionej wcześniej pajęczyny i wewnętrznej powieki. ( paletka którą malowałam " nie wiem skąd jest " Tutaj jest podobna )


Krok 9
Od zewnętrznego kącika oka kierując się w dół namaluj kreskę a na jej końcu pająka ( eyelinerem z punktu 5 )



Krok 10
Na lewym oku namaluj kreskę  (  przepraszam, ale nie wiem jak wytłumaczyć.... Patrz na zdjęcie ! )
Ps. Rozpędziłam się troszkę i dorysowałam dwie linie, o których powiem w punkcie 11


Krok 11
Od namalowanej wcześniej kreski dorysuj kreski idące wzdłuż polika i połącz je tak samo jak w punkcie 7


Krok 12
Całą pajęczynę pokryj brokatem z Inglota ( dostępny w Rossmannie Klik )

Krok 13
Maskara z Miss Sporty pomaluj rzęsy ( dostępna w drogerii Rossmann )



Krok 14
Na usta nałóż błyszczyk z Cien ( dostaniecie w drogerii Natura )



Krok 15
Na nałożony wcześniej błyszczyk nałóż brokat z punktu 12


Na koniec natapiruj włosy i .....

EFEKT KOŃCOWY :

.... gotowy.

 

  

Koniecznie dajcie znać jak podoba wam się ten makijaż. Zostawcie swoje propozycje w komentarzach i pamiętajcie, że znajdziecie mnie na FACEBOOKU oraz INSTAGRAMIE :*

20 komentarzy:

  1. Wow, efektowny makijaż, a co do tego, kreska wyszła Ci wręcz perfekcyjnie :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam robić pajęczynę do posta, ale niestety mam dosyć małą powiekę, jeśli chodzi o tą widoczną część i po prostu nie wyglądała tak jak chciałam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze są sposoby, aby optycznie coś zwiększyć. Możesz poeksperymentować z cieniami ( http://www.snobka.pl/artykul/makijaz-pajeczyna-z-cwiekami-na-halloween-20432 ), a pajęczynę zrobić np. wychodzącą z brwi ( http://www.wizaz-club.pl/video/397/halloween-spiders-inspider-make-up ) ;)

      Miłego Halloween :*

      Usuń
  3. Wow świetny makijaż! Masz talent :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż ale sama bym nie potrafiła wykonać. :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/10/burgund-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Więcej wiary w siebie.... Trochę poćwiczysz i na pewno ci wyjdzie ;)

      Miłego Halloween

      Usuń
  5. A ja w halloween odsypiam :D
    Ten tydzień był dla mnie baaardzo ciężki więc korzystam z wolnej chwili :)

    Zapraszam do mnie na najnowszy wpis i zachęcam do wzajemniej obserwacji :)
    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wpadałabym na ten pomysł z pajęczyną eyelinerem na powiece. Super! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu kochana ale wyszły Ci świetne kreski! Serio jestem pod wrażeniem, ale tak wiem post nie o tym :)
    Makeup halloweenowy bardzo mi się podoba, oryginalny na pewno, ja nie wiem czy decydowałabym się tylko na 2 tak ciemne oko, bardziej zostawiłabym tylko tę pajęczynę, ale i tak super efekt końcowy :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post i super że zrobiony krok po kroku :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do częstszego odwiedzania bloga ;) Co drugi, trzeci post zawsze ukazuje się makijażowe krok po kroku. Pokazuje makijaże ( oczywiście krok po kroku ) na różne okazję.

      Miłego weekendu :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.