.

.

poniedziałek, 24 października 2016

Pomysł na paznokcie Imprezowe

Nadszedł czas kiedy dni stają się coraz krótsze, a noce coraz dłuższe. Będziemy chodzić częściej na imprezy, wieczorne spacery. Dawno nie dawałam pomysłów na paznokcie, dajcie znać czy chcecie, żebym do tego wróciła. Dzisiaj postanowiłam, że zrobię niebieskie pazurki na imprezę. No to zaczynajmy :

Krok 1
Na paznokcie nałożyłam odżywkę z Lovely Nail growth (dostaniecie ją w Rossmannie )




Krok 2
Na wszystkie paznokcie oprócz serdecznego nałożyłam niebieski lakier z Boulevard de Beaute Denim Style ( dostaniecie go w Netto i ---> TUTAJ <--- )

Krok 3
Na paznokcie serdeczne daje lakier z Boulevard de Beaute Denim Style ( gdzie dostać, patrz krok 2 )

Krok 4
Na wierzch nakładam top coat z essence last & shine ( dostaniecie w drogerii Natura )


Jesteście ciekawi efektu końcowego ?? Oto on :







Koniecznie dajcie znać jak wam się podobają pazurki. Pamiętajcie, że znajdziecie mnie na FACEBOOKU   oraz INSTAGRAMIE :*

2 komentarze:

  1. I deadly want this nail growth :) beautiful post x

    Follower # 1
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much in following :*
      I follow you now !
      Regards :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.