wtorek, 29 listopada 2016

100 ŚWIĄTECZNYCH INSPIRACJI !


Jak po tytule widzicie dzisiaj przychodzę do was ze świątecznymi inspiracjami. Przewertowałam tysiące zdjęć, ale wybrałam sto najciekawszych i najbardziej inspirujących. Chciałabym, aby każdy z was napisał w komentarzu "Czym dla ciebie jest magia świąt". Ja spośród waszych komentarzy wybiorę 3 i każdy z tych trzech blogów zostanie przeze mnie wypromowany. Czas macie do piątku 2 grudnia, a posty z reklamą waszych blogów pokażą się w poniedziałek 5 grudnia. Liczę na waszą kreatywność i życzę miłego tygodnia 😘


Przykład :

Dla mnie Magią Świąt jest czas spędzony wspólnie z rodziną. Uśmiech na twarzy bliskich, wspólnie jedzone 12 świątecznych potraw, dzielenie się opłatkiem, rozmowy, śpiewanie kolęd, sianko pod obrusem, wspominanie dawnych czasów. W ten dzień każdy zapomina o swoich zmartwieniach, cieszy się tą piękną magiczną chwilą, a gdy robi się ciemno wszyscy wspólnie wychodzimy na dwór, łapiemy pierwszą gwiazdę i myślimy życzenie. Magia świąt ( Boże Narodzenie, Wigilia ) to czas, na który czekam cały rok, dlatego jest to takie magiczne 😊






Mam nadzieję, że mój post chociaż w małym stopniu cię zainspirował i zostaniesz w mojej magicznej krainie na dłużej😊😉
Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

40 komentarzy:

  1. Dla mnie święta to idealny czas do zmiany swojego życia. Dużo ludzi jest zagubionych, żyjących w niezgodzie z innymi i samym sobą. Dzięki narodzonemu Jezusowi jesteśmy w stanie uporządkować swoje myśli, przebaczyć i uzyskać wybaczenie, zacząć całkiem nową erę.
    Święta pomagają nam zrozumieć mnóstwo spraw, a także przynieść nam coś, czego nigdy się nie spodziewaliśmy, coś, co nas odmieni. Sama odczuwam, że coś się u mnie stanie w tegoroczne święta.
    Oczywiście jest to doskonały okres na spędzenie więcej czasu z rodziną i odbudowanie relacji.
    To dla mnie są święta :)
    Śliczne zdjęcia!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podobają :) Bardzo fajnie opisałaś czym jest Magia świąt ! ;)

      Usuń
  2. WOW! Nieźle się napracowałaś na tym poście! Aż 100 inspiracji :o O kurczę :D MEGA! Inspiracje paznokci są świetne ^^ A światełka i lampki ubóstwiamy! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem szczerze, że pracy przy tym poście było sporo. Ale warto jest się dla was napracować ;) Buziaki dla was :*

      Usuń
  3. Jedne z piękniejszych zdjęć jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że ci się podobają :)

      Usuń
  4. Bardzo dużo inspiracji, aż nie wiadomo na czym się skupić :D W każdym razie, mnie najbardziej zainteresowały aranżacje wnętrz.
    resolutions-of-psycholeto-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak ! Aranżacje wnętrz w czasie świątecznym są piękne i bardzo inspirujące :* :*

      Usuń
  5. Uwielbiam takie inspiracje. Święta i przygotowania do nich to mój ulubiony okres :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też ;) Ciesze się, że znalazłaś w tym poście inspiracje :)

      Usuń
  6. Świetne inspiracje! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie zdjęcia strasznie cieszą oczy i aż chce się zmienić coś w swoim wystroju pokoju ^^
    ~*~~~*~~~*~
    Dla mnie Magią Świąt jest cała ta świąteczna atmosfera unosząca się w powietrzu, krzątający się po kuchni domownicy, szukający składników i coraz wymyślnych przepisów na pierniki, ciastka i potrawy, uśmiechnięte dzieci biegające po całym domu z racji tego, że nie mogą się doczekać pojawienia się na niebie pierwszej gwiazdki. Czym by była atmosfera Magii Świąt bez choinki, myślę, że to ona tworzy największą atmosferę i przy okazji sprawia nam największą radość, kiedy to wspólnie ją ubieramy. Choinka najbardziej cieszy oko kiedy jest ubrana oraz są pod nią prezenty. Myślę, że to wszystko, dzielenie się opłatkiem, 12 potraw, wspólne śpiewanie kolęd, modlitwy, a później rozmowy i żarty przy stole oraz rozpakowywanie prezentów tworzą całą Magię Świąt. Według mnie najlepszy czas w roku i szkoda, że tylko jeden raz, bo naprawdę uwielbiam taka atmosferę *-*
    ~*~~~*~~~*~
    Pozdrawiam ciepło!~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww..... <3 Jak cudownie opisałaś całą Magię Świąt, bardzo przyjemnie się twój komentarz czytało :* Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej ;)

      Ps. Ciesze się, że te zdjęcia mogły cię zainspirować :)

      Usuń
  8. Już czuć tą magię świąt :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia ;*

    Dla mnie Magią Świąt jest sam ten czas przygotowań , wyczekiwania , ustrajania oraz zakupów. Sądzę że Boże Narodzenie to jedyne święto, które ludzie odbierają tak pozytywnie. Uważam że w żadne święta a tym bardziej w Gwiazdkę nikt nie powinien być sam. Jest to czas , w którym znikają wszystkie problemy, spory ludzie w ten jeden dzień odpuszczają ponieważ czują ten magiczny czas. W ten dzień niektórzy uczą się pomocy i współczucia dlatego w każdym domu jest jedno nakrycie dodatkowo dla jakiegoś zagubionego wędrowca który bydź może nie ma z kim spędzić tych świąt. Dlatego powinniśmy się cieszyć że zasiadamy do stołu z całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to napisałaś <3 Czytając twój komentarz trochę się rozmarzyłam :) Buziaki kochana :*

      Usuń
  10. Naprawdę dobrze wybrane zdjęcia :D Dla mnie magią świąt są przede wszystkim ludzie, których kocham. Ludzie, którzy są dla mnie ważni, których dobro stawiam ponad swoim. Ludzie, dla których zrobiłbym bardzo wiele. Wszystko. DDMBB <3

    Belikov. http://belikovbookblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Iiiiiiiiiiiiiile inspiracji! Wszystkie bardzo mi się podobają, wybrałaś chyba te najlepsze :D Ja już czuję święta, choć jeszcze listopad, ale to może wina śniegu za oknem :p Święta dla mnie to magia, którą ciężko w sumie jest opisać...
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ja również bym chciała już śnieg !! Ciesze się, że w tym poście znalazłaś inspiracje :) :*

      Usuń
  12. Good post!

    What you think about follow each other? Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/
    We can follow each other on instagram too.
    https://www.instagram.com/st_bakay/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) Of course, I'm looking for you actually :)

      Usuń
  13. Cudowne inspiracje! Uwielbiam okres świąteczny, najchętniej odstroiłabym całe mieszkanie ale jest dość malutkie :D Kocham podziwiać świąteczne wystawy sklepowe i oglądać takie zdjęcia w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podobają :) Również uwielbiam ten okres ;)

      Usuń
  14. Magia świąt... Nie wiem dlaczego, ale czasami jak czytam te 2 słowa mam przed oczami reklamę Coca-coli. Troszkę to komiczne, jednak w szczególności mam na myśli słowa "poczuj magię tych świąt". Ile ludzi tyle sposobów na obchodzenie tego wyjątkowego czasu. Swój okres świąteczny zawsze kojarzę z zapachem cynamonu, ciepłymi swetrami i ogromem ozdób w domu, które często są ręcznie wykonane. Jednak nie to jest najważniejsze. Najbardziej w świętach cenię bliskość z rodziną. Te chwile zawsze dodają mi mnóstwo energii i sprawiają, że święta są jeszcze bardziej wyjątkowe. Dlatego nawet gdybym była z każdej strony otoczona wielkimi napisami "Merry Christmas", bombkami i innymi światełkami to święta bez rodziny i wspólnie spędzonego czasu dla mnie nie istnieją.

    Na swoim blogu napisałam kilka słów o moim sposobie na stresujący czas, więc w wolnej chwili zapraszam.
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to napisałaś :) Reklama Coca-coli to zdecydowanie pierwsza rzecz jaka rzuca nam się w myśli ;) :*

      Usuń
  15. Uwielbiam świąteczne posty :) Bardzo optymistycznie mnie nastrajają :)
    Z przyjemnością obserwuję!
    https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minie również takie posty optymistycznie nastrajają, dlatego robienie tego posta to była dla mnie sama przyjemność :) ;)

      Usuń
  16. Beautiful inspiration, dear:*

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne inspiracje! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te jabuszko a wycięta w nim gwiazdka podbiło moje serce. Niektóre wzorki paznokci już miałam a z niektórych napewno skorzystam. Święta to szczególny czas a oczarowanie go jeszcze większą magią to niezamniane wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda <3 Ciesze się, że post mógł cię zainspirować :)

      Usuń
  19. wooow ale inspiracji, ale tych paznokciowych mogłoby być więcej :D ja chciałam użyć złotego semilaca ale nie wiem z czym go połączyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym czasie zrobić inspiracje paznokciowe ;) Do złotego pasują takie kolory jak : różowy, czerwony, fioletowy, czarny i wiele, wiele innych :) Zawsze możesz poeksperymentować na testerach, albo zwykłej kartce papieru :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.