.

.

niedziela, 6 listopada 2016

Bransoletki, które zrobisz sam w domu mogą okazać się dobrym prezentem dla twoich bliskich !


 

 Nie wiem czy o tym wiecie, ale od dłuższego czasu uwielbiam robić bransoletki. Coś wam wcześniej o tym wspominałam. Dopiero się rozkręcałam ! Tamte bransoletki zrobione były ze wszystkich rzeczy które znalazłam w domu ( < śmiech >). Tym razem zakupiłam lepszy sprzęt, który znajdziecie dosłownie w każdej pasmanterii. Myślę, że bransoletka to idealny prezent dla cioci, babci, mamy, a w szczególności własnoręcznie zrobiona. Jest to taki nasz prezent od serca i uważam, że to jest piękne, że możemy obdarować kogoś takim podarunkiem, oczywiście własnej roboty ;)
W pasmanteriach koralików, sznurków i tym podobnych rzeczy do robienia bransoletek jest mnóstwo. Wiem..... nie każdy ma czas, pasję i wenę do rękodziełstwa, ale myślę, że zamiast wydawać większej ilości pieniądze na prezenty dla bliskich ( mówię to do osób nie pracujących poniżej 18 roku życia ), wystarczy mały gest a będzie on zapamiętany na bardzo długo. A tak po za tym " Czy jest coś piękniejszego niż uśmiech na twarzy bliskich ? ". Moim zdaniem nie ważne ile kosztował prezent, tylko jakie chcemy uczucia nim przekazać i czy jest zrobiony naszymi rękoma i dany z głębi serca. Taki przykład jest 4-letnia dziewczynka i zrobiła własnoręcznie kartkę dla babci i dziadka, w dniu ich święta, a że była mała nie umiała zbytnio malować. Uwierzcie mi na słowo łzy same stają w oczach !! Dlatego myślę, że nawet jeśli nie macie smykałki do takich rzeczy, spróbujcie chodź raz, a na pewno zapamiętacie ten uśmiech do końca życia. Życzę wam samych sukcesów i pamiętajcie nie poddawajcie się i dążcie do wyznaczonego wam celu ( nie koniecznie po trupach (< śmiech >)).  A teraz nie przedłużając zapraszam do oglądania moich projektów ;)
 
 
 

 

 

 

 

 

 
 

 
 
 Dajcie znać jak się wam post podoba i czy byście sami wykonali coś podobnego ;) Jeśli brakuje wam kreatywności w takich sprawach to bardzo serdecznie zapraszam was tutaj, gdzie opisuje krok po kroku jak to zrobić :) Jeśli chcielibyście się czegoś dowiedzieć to śmiało piszcie, a ja w najbliższym czasie zrobię o tym post ;) Tak jak wyżej napisałam nie poddawajcie się i spełniajcie wasze najskrytsze marzenia za które mocno trzymam kciuki :*

 Znajdziesz mnie tutaj :
 
 https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/
https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli masz do mnie jakieś pytania pisz śmiało w komentarzach, albohttp://ask.fm/Sandzia2001

36 komentarzy:

  1. Wyglądają cudownie! Najbardziej podoba mi się numer 9, 7, 6 i 2 :)
    Też kiedyś chciałam zacząć robić takie cudeńka, ale jakoś nie miałam czasu :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze ci się podobają :) Może teraz znajdzie się czas i zaczniesz robić takie cudeńka ;)

      Usuń
  2. great pieces *_*
    follow for follow?
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :* Of course followed you :*

      Usuń
  3. Ja to nie mam predyspozycji to takich rzeczy, ale pamiętam jak dostałam taką ręcznie robioną bransoletkę od koleżanki i byłam bardzo z niej zadowolona. To jedna z moich ulubionych bransoletek. Nie dość, że dostajesz rzecz niepowtarzalną, której nikt nie kupi w sklepie, to jeszcze docenia się to ile ktoś musiał włożyć pracy w wykonanie takiej biżuterii ;) Bezcenne ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, fajnie jest mieć rzecz którą nikt poza tobą nie będzie miał. Dziękuję za obserwacje :*

      Usuń
  4. Kochana zorganizuj rozdanie! Chciałabym wygrać taką bransoletkę a Ty zdobędziesz więcej obserwatorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah! Really great bracelet, I love no 1,3,5,9 ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) Followed you !

      Kisses :*

      Usuń
  6. Świetny pomysł na takie bransoletki, są bardzo urocze. Mi najbardziej spodobała się ta z serduszkiem w dwóch kolorach, idealnie wpada w mój styl. Faktycznie, masz racje nic tak bardzo nie cieszy naszych bliskich jak własnoręcznie wykonany prezent, wiedzą dzięki temu że włożyliśmy w to dużo pracy, że robiliśmy to od serca. Kiedyś będąc trochę młodsza, kolekcjonowałam koraliki, później właśnie robiłam bransoletki, jednak niestety szybko mi to przeszło, chyba będę musiała do tego wrócić. Zainspirowałaś mnie! <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww.. ! Miód na moje serce <3 Cieszę się, że mogłam cie zainspirować :)

      Usuń
  7. Such cute collection.Maybe we could follow each other :)
    Overpowered

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww... Thank you so much :* Of course followed you :)

      Usuń
    2. Following back.Kisses and best wishes :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się prezentują ale sama nie noszę takich bransoletek - nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne! Sama muszę kiedyś wypróbować takie zrobić, ale z czasem ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdzie się chwilka czasu to gorąco polecam. Można się przy tym bardzo wyciszyć i odprężyć ;)

      Usuń
  10. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Tylko ktora bedzie dla mnie...��?? Anna��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają :) Cały czas myślę o konkursie i może pojawi się w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  12. Te bransoletki są urocze *o* Uwielbiam takie prezenty prosto z serca, zrobione samodzielnie :D Ja niestety raczej nie umiałabym robić takich rzeczy, bo nie jestem zbyt cierpliwa, dlatego podziwiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely collection!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much <3 I am happy to that you like :)

      Usuń
  14. Świetne są, też kiedyś robiłam :) obserwuję
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba :) Dziękuję za obserwację :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.