.

.

poniedziałek, 21 listopada 2016

Grudniowe rozdanie..... KONKURS

Słuchajcie, słuchajcie.... ! Na waszą prośbę postanowiłam zrobić konkurs. Pod postem "Bransoletki, które zrobisz sam w domu...." ukazał się komentarz żebym zrobiła rozdanie z mojej kolekcji bransoletek. Bardzo długo o tym myślałam i w końcu jest wyczekiwany przez was Konkurs. Dlaczego postanowiłam zrobić go właśnie teraz, a nie wcześniej ? Jak już wcześniej wspomniałam bardzo długo myślałam o tym i ustaliłam, że konkurs odbędzie się przed świętami, a wysyłka będzie po świętach 27 grudnia. Uważam, ze to dobry pomysł ponieważ dwie osoby będę mogła obdarować swoją pracą i pasją.😊 Może w najbliższym czasie zorganizuje kolejny konkurs. Co o tym myślicie ?? Chcielibyście, żeby na moim blogu ukazywało się więcej konkursów ??

Zasady konkursu :
  • w komentarzu napisz pod jaką nazwą mnie obserwujesz
  • swój e-mile
  • na e-mile : contact_sabrooowska96@o2.pl:
  •  napisz który zestaw z poniższych bransoletek wybierasz (1 czy 2 ),
  • odpowiedź na pytanie "Dlaczego to właśnie ty powinnaś wygrać dwie bransoletki z mojej kolekcji ?",
  • w tytule wpisz " Grudniowe rozdanie "
Konkurs tylko na terenie Polski ! Na wasze odpowiedzi czekam do 20 grudnia, a dwóch zwycięzców ogłoszę 21 na końcu tego posta. Osoby które wygrają konkurs, będą musiały napisać do mnie e-mila z adresem wysyłki ( jeśli jesteś osobą poniżej 18 roku życia, podaj osobę pełnoletnią do której będę mogła wysłać przesyłkę ). Jeżeli zwycięzca nie zgłosi się do mnie w ciągu 7 dni nagroda zostaje przekazana w ręce trzeciego miejsca. Wasze nagrody otrzymacie w ciągu 30 dni roboczych. Pamiętajcie liczy się kreatywność 😉 Mam nadzieję, ze konkurs wam się podoba. Trzymam za was kciuki.

       








Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

39 komentarzy:

  1. Życzę wszystkim powodzenia ;) Ja bransoletki bardzo rzadko noszę, więc dam szansę innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różowe bransoletki są ślicznie! Niestety nie nosze nic poza zegarkiem :( Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie noszę bransoletek, ale z pewnością wiele osób się zgłosi :)
    Obserwuje :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zgłoszę się bardzo chętnie, potrzebuję nowej biżu, a Twoje bransoletki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w moim konkursie :) Życzę powodzenia :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :)

      Usuń
  6. Powodzenia wszystkim! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuje jako Martyna Dodziks
    2. Mój e-mail: b444by@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzięłaś udział w konkursie :*

      Usuń
  8. Nice!
    Follow you. Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne bransoletki! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie śliczne nagrody ^^! Z chęcią jeśli nie zapomnimy weźmiemy później udział :) Fajnie, że robisz konkursy. My planujemy wnet zrobić :) Rewelacyjna notka! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze wam się podoba :) Konkurs trwa do 26 grudnia więc jak nie zapomnicie to serdecznie was zapraszam :)

      Usuń
  11. prześliczne bransoletki! chętnie wezmę udział w konkursie :)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bransoletki cudowna jest to druga *-*
    Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Powodzenia wszystkim :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze ci się podobają :)
      Zapraszam i trzymam kciuki :*

      Usuń
  13. Śliczne bransoletki 💕 ogólnie ja nie noszę tego typu biżuterii ale bardzo mi sie podoba 😍 powodzenia wszystkim 💋

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy ma inny gust, życzę powodzenia uczestniczkom konkursu.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz oraz stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dla każdego coś innego ;) Dziękuję imieniu wszystkich :3

      Usuń
  15. Powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wszystkich :* Obserwuję :3

      Usuń
  16. Badzo fajny konkurs!
    Zycze powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba :3 Zachęcam do wzięcia udziału :*

      Usuń
  17. Śliczne bransoletki! Pozdrawiam, obserwuję :)
    No i, oczywiście - życzę powodzenia konkursowiczom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobisty ósmy księżyc - jbc to ja :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że ci się podobają :) Dziękuje za obserwację :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.