piątek, 11 listopada 2016

Jak dobrać odpowiednią fryzurę do kształtu naszej twarzy ?


Niedawno pisałam o tym jak dobrać makijaż do kształtu twarzy i wspominałam coś o tym, że w następnym poście zrobię jak dobrać fryzurę do kształtu twarzy. A więc czytaj dalej....

TWARZ OWALNA

Wybór fryzury dla owalnej twarzy nie są żadnym problemem, ponieważ jesteś idealna.Pasują do ciebie prawie wszystkie fryzury. Jednakże, istnieje kilka takich, w których kobiety o takim typie twarzy wyglądają lepiej od innych. Wówczas idealne piękno owalnej twarzy jest idealnie wyeksponowane. Dobrym wyborem dla was jest grzywka, ponieważ włosy opadające na czoło odejmują twarzy długości i sprawiają, ze twarz wygląda harmonijnie, a idealne proporcje zostają podkreślone.
Zwykle dobrym wyborem dla takich kobiet jest grzywka, ponieważ włosy opadające na czoło ujmują twarzy długości i sprawiają, że kształt twarzy wygląda harmonijnie, a idealne proporcje zostają podkreślone. Dodatkowo dla owalnych twarzy świetnie nadają się miękkie fale, które opływają twarz i zmiękczają jeszcze rysy. W przypadku tego kształtu twarzy sprawdzą się wycieniowane pasma wokół twarzy - różne długości włosów wokół niej pięknie podkreślą zalety urody.

Ważne: bardzo długie włosy, które sięgają aż do piersi - tego dziewczyny z owalną twarzą powinny unikać. Nie są dobre również bardzo gładkie uczesania, które płasko układają się na głowie.

Fryzury w stylu gwiazd : lekko uniesione, gęste i pofalowane włosy w stylu Kim Kardashian, półdługie, mocno wycieniowane włosy z długą grzywką w stylu Alexy Chung, półdługie, wycieniowane włosy ze skośną grzywką w stylu Jessiki Alby.

 


TWARZ OKRĄGŁA

Przy tym kształcie twarzy dużą rolę gra odpowiedni dobór fryzury. Będą pasować do ciebie fryzury które wysmuklą twoją twarz. Fryzura Adele dodaje równowagi jej twarzy. U artystki najpełniej jest w okolicach policzków. Przy takiej fryzurze w stylu retro trzeba tylko zwracać uwagę, aby nie przesadzić z przestylizowaniem. „Niedoskonałość czyni tę fryzurę nowoczesną“. Penelope Cruz stawia na super długie włosy, które wydłużają jej twarz. Subtelne warstwy, które u aktorki zaczynają się na wysokości szyi, pozwalają na uniknięcie płaskości fryzury. “Dzięki nim ta jest nieco uniesiona”. Właścicielką okrągłej twarzy jest też Kirsten Dunst. Aktorka podobnie jak Nicole Richie także stawia na grzywkę. W jej wypadku jest ona jednak dłuższa i zaczesana na bok. “Najdłuższa cześć grzywki sięga niemal do ust, ale wysuszona i delikatnie zakręcona, pięknie podkreśla kości policzkowe”.

 

TWARZ PODŁUŻNA

Posiadaczki podłużnych twarzy doskonale wiedzą, że dobranie idealnej fryzury jest lada wyzwaniem. Podłużną twarz złagodzi grzywka, loki, fale, które dodadzą Twojej buzi optycznej szerokości. Najlepsza długość włosów dla tych, którzy chcą optycznie skrócić twarz, to włosy maksymalnie do ramion. Bardzo krótkie włosy uniemożliwią dodawanie szerokości w odpowiednich miejscach, a długie i proste włosy wydłużą tylko dodatkowo twarz. Nie oznacza to jednak, że należy zrezygnować z innych długości! W dalszych punktach podpowiadamy, co zrobić, aby różne fryzury pomogły nam osiągnąć zamierzony efekt.
Idealnym rozwiązaniem okazuję się tu grzywka. W szczególności sprawdzi się dla pań które chciałyby ukryć czoło i skrócić optycznie twarz. Jeśli nie chcesz dodatkowo wydłużyć twarzy i wyeksponować czoła, nie zalecam do wiązania włosów. Loki i fale to duże sprzymierzeńce osób o podłużnej twarzy.




TWARZ KWADRATOWA

Celem odpowiednio dobranej fryzury jest ukrycie dość wyraźnych kątów twarzy. Tak jak posiadaczki okrągłej twarzy, tak  i Ty nie powinnaś dać się przekonać do tego, że krótkie włosy nie są dla Ciebie. Odpowiednie cieniowanie fale i ewentualna grzywka sprawią, że każda długość będzie pasować do Twojej twarzy. Posiadaczki kwadratowej twarzy, które nie są szczęśliwymi posiadaczkami falowanych lub kręconych włosów, powinny w pierwszej kolejności postawić na dobre cieniowanie. Włosy na wysokości kości policzkowych i szczęki powinny nachodzić na twarz, tak, by zakrywać jej szerokość.
Najmniej korzystną długością dla Ciebie będą włosy kończące się na linii brody. Fale i loki są dla ciebie idealne. Jeśli Twoje włosy nie są naturalnie falowane, możesz sięgnąć po wałki (np. nałożyć je na mokre włosy na noc) lub po lokówkę. Jeśli chodzi o grzywkę spójrz na Angelinę Jole lub Paris Hilton, czy nie wyglądają pięknie ??

 


JAK SERCE

Praktycznie każda długość włosów będzie dla was odpowiednia. Panią które mają bardziej szpiczasty podbródek należy odradzić prosty kok kończący się na linii szczęki. Jednak najlepszym sposobem na ukrycie szpica i podkreślenie urody jest grzywka. Loki i fale będą dla was idealne. Luźne fale złagodzą ostre rysy podbródka, a odpowiednio wystylizowane loki dodadzą twarzy objętości w miejscu gdzie jej brakuję. Spójrz na Beyonce Knowles czy w tej grzywce i delikatnych lokach nie wygląda wspaniale ?



Mam nadzieję, że post się wam podobał. Koniecznie dajcie znać co chcielibyście zobaczyć w następnym poście. Może zrobię jakie dodatki pasują do kształtu naszej twarzy co wy na to ??

Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

29 komentarzy:

  1. Nigdy nie umiałam określić kształtu swojej twarzy... Wydaje mi się, że jest okrągła. Wskazywałoby na to też to, że gdy nosiłam krótkie włosy to wydawała się bardziej pulchna, kiedy zapuściłam, wysmukliła się i bardziej podobam się sobie w lustrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z twojego opisu wynika, że twoja twarz jest okrągła :) Długie włosy wydłużają twarz więc są dla ciebie jak najbardziej wskazane ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy i przydatny wpis, ale tak szczerze, sama nie wiem jaką mam twarz :D
    Zapraszam do mnie i proponuję wspólną obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) Obserwuje :*

      Usuń
  3. Świetny post, ja nigdy nie wiem jaki mam kształt twarzy :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) Byłam na twoim blogu i ze zdjęć wynika, że masz okrągłą twarz ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny wpis kochana :) Ale zastanawiam się jaką ja mam twarz, żeby dobrać fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana stań przed lustrem i patrząc na siebie spróbuj zauważyć czy masz niskie czoło czy wysokie ( może być też nie za wysokie ani nie za niskie ). Twoja twarz ma ostre rysy twarzy czy nie. Twoje poliki są równej wysokości co szerokości ? Jakbyś miała jakieś wątpliwości zawsze możesz wysłać mi zdjęcie na contact_sabrooowska96@o2.pl a ja postaram ci doradzić jak najszybciej będzie to możliwe. Ściskam cieplutko :*

      Usuń
  5. Jeszcze kwestia dobrego ocenienia kształtu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) Dlatego zapraszam do poprzedniego posta o kształcie twarzy < https://sabrooowska96.blogspot.de/2016/10/jak-dobrac-odpowiedni-makijaz-do.html > gdzie opisuje po czym poznać każdy kształt twarzy :*

      Usuń
  6. Powinnaś zrobić taki sam post tylko dla męskiej twarzy. Chętnie dobiorę sobie fryzurę do twarzy. Teraz mam włosy dłuższe u góry (może i 30cm), które chciałbym w męski kok, ale raczej moda dawno przeminie na ten typ fryzury...

    www.pawulonik-siostro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do końca nie wiem jaką mam twarz waham się pomiędzy dwoma możliwościami ale narazie nad fryzura na stałe pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się jej lepiej przyjrzeć stań przed lustrem i zorientuj się czy twoje czoło jest wysokie czy niskie, czy poliki są tej samej długości co szerokości, czy twoja twarz jest wszędzie tej samej szerokości czy gdzieś się zwęża. Gdybyś miała jakieś wątpliwości zawsze możesz do mnie napisać contact_sabrooowska96@o2.pl :*

      Usuń
  8. Really interesting post, thanks for sharing! :)

    Maybe we could follow each other via GFC? Let me know on my blog! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie ;) Ja również mam owal :)

      Usuń
  10. Szczerze to nawet nie wiem jaki mam kształt twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz stanąć przed lustrem i się przyjrzeć lepiej swojej twarzy ;) W razie wątpliwości możesz do mnie napisać contact_sabrooowska96@o2.pl :)

      Usuń
  11. Bardzo przydatny wpis :D Nie jestem pewna, którym jestem typem, będę musiała się sobie uważnie poprzyglądać :) Ale rady co do fryzur, świetne
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że post jest dla ciebie przydatny ;) Wrazie jakiś wątpliwości pisz do mnie contact_sabrooowska96@o2.pl :*

      Usuń
  12. Przydatny post! Ja nie mogę stwierdzić jaką mam twarz. Mi się wydaję, że okrągłą inni mówią , że zdecydowanie nie, no cóż :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się do czegoś przydać ;) Przyjrzyj się dokładniej swojej twarzy a w razie jakiś pytań napisz do mnie contact_sabrooowska96@o2.pl :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.