.

.

wtorek, 15 listopada 2016

Jakie dodatki są odpowiednie do naszego kształtu twarzy ?


Był już makijaż, były już fryzury..... teraz czas na dodatki ( kolczyki i naszyjniki ). Przychodzę do was z kolejnym postem odnoszącym się do cyklu o kształcie naszej twarzy.

TWARZ OWALNA

 JESTEŚ SZCZĘŚCIARĄ ! Nie wymagasz jakiegoś wielkiego poświęcenia. Do twojego kształtu twarzy będzie pasowała dosłownie każda biżuteria ;)




TWARZ OKRĄGŁA

Przy twoim kształcie twarzy skup się na unikaniu okrągłych kolczyków i krótkich naszyjników. Wybieraj kolczyki podłużne. Naszyjnik który będzie dłuższy i w dodatku z wisiorkiem wydłuży odciągnie uwagę od naszej twarzy :)



TWARZ PODŁUŻNA

Na początek weźmy kolczyki..... Powinnaś wybierać dłuższe, kwadratowe i okrągłe. W ten sposób optycznie poszerzysz sobie twarz. Jeśli chodzi o naszyjniki to zalecam bardzo krótkie tuż znajdujące się przy naszej szyi, a nawet na niej.

 

TWARZ KWADRATOWA

Zacznę od naszyjników, powinny być dłuższe bez kwadratowych dodatków. Jeśli chodzi o kolczyki wybieraj w kształcie kropli, dłuższej spirali czy owalu. Odradzam ci wybierać kolczyki kwadratowe i okrągłe, a w szczególności jeśli znajdują się na wysokości szczęki. 


JAK SERCE

Dla ciebie idealne będą kolczyki długie i proste oraz w kształcie kół. Jeśli chodzi o naszyjniki gorąco polecam okrągłe, dzięki temu będziesz mogła zrównoważyć kształt podbródka.


Czytam i odpowiadam na wszystkie wasze komentarze, koniecznie daj znać jak ci się podobał post i co chciałabyś zobaczyć w następnym.

Znajdziesz mnie tutaj :



https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

8 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę ,że mam twarz owalną <3
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :) Dziękuję za obserwację :*

      Usuń
  2. Muszę się przypatrzyć mojej twarzy :) najbardziej podchodzi pod owalną ;) ale pewności nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dalej będziesz miała jakieś wątpliwości to śmiało pisz do mnie contact_sabrooowska96@o2.pl

      Usuń
  3. Bardzo przydatny post, chociaż nie do końca umiem określić jaki kształt ma moja twarz XD
    Chyba owalny :D

    +obserwuję i będzie mi miło jak zrobisz to samo :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) Jeśli masz wątpliwości przyjrzyj się lepiej swojej twarzy, możesz też do mnie napisać contact_sabrooowska96@o2.pl

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy post :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba :) Dziękuję za obserwację :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.