.

.

sobota, 26 listopada 2016

Jakie kolory ubrań pasują do naszego koloru włosów ?

Na samym początku chciałabym wam bardzo serdecznie podziękować za każdy komentarz i zostawioną przez was obserwację. Dzisiaj przychodzę do was z pomocą i mówię wam jaki kolor ubrań pasuje do waszego koloru włosów, mam nadzieję że zostawisz po sobie jakiś ślad 😊 Miłego czytania 😘
BRĄZOWE WŁOSY


Brunetki zawsze kojarzą nam się z temperamentem i dynamicznością. Panie o ciemnym kolorze włosów z pewnością mogą być z niego dumne. Dzięki niemu mogą eksperymentować z kolorami, zarówno w makijażu jak i ubioru. Będziesz wyglądać rewelacyjnie w całej palecie barw od czarnego po biały. Oczywiście istnieją wyjątki w których będziesz wyglądać źle np. kolory oliwkowe,  liliowe, delikatna zieleń i niektóre odcienie fioletu ( ponieważ możesz wyglądać w nich smutno ).




CZARNE WŁOSY

Dobrze wyglądasz w bieli, szarości, niebieskim i czerni, ale musisz uważać żeby nie wyglądać w nich ponuro ! Jeśli chcesz np. połączyć szary i czerń to pamiętaj, alby szary był odcieniem ciepłym i jasnym, ponieważ ciemny i zimny może sprawić, że będziesz wyglądać smutno 😕.  Pięknie wyglądasz też w odcieniach zielonego ( ciepłych i zimnych ), ale oliwkowy już bym ci odradziła. Pasuje do ciebie czerwień i koral ( jednak powinnaś unikać ceglanych kolorów ). Dobrym rozwiązaniem jest dla ciebie niebieski ( klasyczny ), mocny róż, pomarańcz, żółć, granat, pastele, łososiowy i lila. Pasuje do ciebie również srebro i złoto, ale nie powinnaś z nimi przesadzać.


BLOND WŁOSY

 Macie bardzo bogaty wybór odcieni, w których będziecie wyglądały rewelacyjnie. Dobrze jest ci w wielu kolorach. Idealnie sprawdzi się u ciebie czarny, im jaśniejszy odcień włosów tym lepiej w nim wyglądasz. Kolejnym idealnym kolorem dla ciebie jest szary ( najlepiej te ciepłe odcienie ), warto jest go połączyć z innymi kolorami między innymi różem. Z innych ciemniejszych kolorów proponuję oliwkę, brązy, beże i kremowy. Mocne barwy, w których będziesz wyglądać zjawiskowo to np. chabrowy, czerwony i mocny róż. Pięknie też będziesz wyglądać w każdym odcieniu zieleni, no i w moich ulubieńcach pastelach. Natomiast nieodpowiednimi kolorami dla ciebie będą wszystkie odcienie pomarańczowego, żółty oraz ciemne fiolety.

 

RUDE WŁOSY

Pasuje do ciebie na prawdę wiele kolorów, ale najlepszą opcją dla ciebie jest oczywiście zielony. Kolejnym dobrym kolorem dla ciebie jest niebieski, a w szczególności jego mocny odcień chabrowy. Dobry dla ciebie będzie również morski, turkusowy, a nawet te ciemniejsze np. marynarski granat i denim ( odcień dżinsu ). Inne idealne barwy dla ciebie to kolory pokrewne twoim włosom, czyli pomarańczowy ( w szczególności jego odcień "ceglany" ), żółty oraz czerwień. Chociaż z czerwonym nie powinnaś przesadzać, ponieważ możesz przypominać dojrzały owoc, ale jeśli czerwień to proponuję bardziej przytłumiony jego odcień.  Wracając do koloru pomarańczowego i żółtego...... tutaj nie masz ograniczeń, dobrze będziesz wyglądać w tych mocnych i jaskrawych tak samo jak tych przybrudzonych. Kolorami które do ciebie nie pasują to zdecydowanie czarny i inne smutne kolory między innymi ciemno-szary, bordowy, fioletowy, zimne brudne brązy. Dziwnie też będziesz wyglądała w kolorze koralowym. Po za tymi kolorami we wszystkim będziesz wyglądać świetnie. Możesz sobie spokojnie pozwolić na ciepłe odcienie szarego, biały, kremowy, beże oraz brązy.  


Mam nadzieje, że chociaż odrobinę pomogłam ci z doborem odpowiedniego koloru. Koniecznie daj znać jak ci się podobał dzisiejszy post i co chciałabyś zobaczyć w następnym 😉 Miłego weekendu 😘
Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

79 komentarzy:

  1. co do mnie zgadza się, ale ja najbardziej lubie chodzić ubrana na czarno i biało.
    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego, ale na pewno w wymienionych przez ciebie kolorach wyglądasz pięknie ;) :*

      Usuń
  2. Do mnie również sie zgadza, ale nigdy nie zwracałam uwagi na kolorystykę ubrań względem moich włosów hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Każdy zwraca uwagę na coś innego :* ;)

      Usuń
  3. Jak dobrze jest być blondynką :) Uwielbiam chodzić w czerni, szarościach i beżach :) Czasami dodaje do tych kolorów jakiś żywy kolorek :)
    Może wymienimy się lajkami na fb ? https://www.facebook.com/NatalieForever.blogspot/
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyglądasz w takich kolorach świetnie ;) Polubiłam stronę na fb :*

      Usuń
  4. Jesteśmy brunetkami, ale nigdy nie zwracałyśmy uwagi na to w jakie kolory się ubieramy :) Najczęściej jest to czerń i szarości :D Nie lubimy kolorowych wdzianek ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyglądacie w nich rewelacyjnie ;)

      Usuń
  5. Dla mnie jako blondynki czasem nie pasują pastelowe odcienie, a tak reszta zawsze się na mnie świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post bardzo ciekawy ale nie przywiązuje do tego zbyt wielkiej wagi :)
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem brunetką i uwielbiam ubrania w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie trafiłaś kolorystycznie w mój kolor włosów :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze trafiłam w twoje gusta :) Już do ciebie lecę :*

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o blondynki to się zgodzę :) Najlepiej wyglądają w czerwieni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...Co to Rudych to się nie zgodze z żółtym ale jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam brązowe włosy i cały czas praktycznie chodzę w czarno-białych ubraniach, więc coś w tym jest :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam posty tego typu! Można się z nich naprawdę wiele dowiedzieć <3 Ja z natury mam raczej rude włosy, chociaż teraz zdarza mi się co tydzień zmieniać ich kolor i obecnie są raczej białe :D
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eksperymentuj z kolorami, a na pewno znajdziesz kolory idealne dla ciebie :) Ciesze się, ze post ci się podoba :)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy post, sporo się dowiedziałam :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam się do czegoś przydać :)

      Usuń
  14. Świetny post! Nigdy nie wiem, jakie kolory dobierać dla siebie. Wydaje mi się, że w jednym wyglądał lepiej, w innym gorzej. Teraz wszystko stało się jasne!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/moja-wizyta-w-agencji-modelingowej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze ci się podoba :) Eksperymentuj z kolorami, a na pewno znajdziesz to coś :)

      Usuń
  15. Idealnie się zgadza, tylko bez żółtego, okropnie mi w takim kolorze, ale to raczej jest ze względu na mój gust :p Bardzo fajny taki post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze ci się podoba :) A odnośnie żółtego to tak jest dużą rolę odgrywa tutaj także gust ;)

      Usuń
  16. Świetny post i zgadzam się z tobą do blondynek !
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam farbowane blond wlosy a naturalnie jestem brunetka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny post, na pewno wykorzystam ^^

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam się do czegoś przydać :) Polecam się na przyszłość :3

      Usuń
  19. Ja mam niestety ten problem, że moje włosy niby są blond, ale jednak brązowe, haha :D
    Bardzo przydatny post i te porady wykorzystam u siebie ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Cieszę się, że mogłam się do czegoś przydać :) Pamiętaj o eksperymentowaniu, takim sposobem dojdziesz do tych idealnych kolorów ;)

      Usuń
  20. może coś w tym jest, ale ja i pewnie większąść ludzi nie patrzy czy to będzie pasowało do mojego koloru włosów.
    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy na to patrzy, ale to są tylko propozycje, którymi w ogóle nie trzeba się sugerować ;)

      Usuń
  21. Ciekawy post,na pewno wykorzystam porady:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jeszcze z takim postem się nie spotkałyśmy :D Super jest. Gratki za kreatywność :) My jesteśmy brunetkami i do tej pory nie zwracałyśmy uwagi na te kolory :p Kto wie może zaczniemy. Buziaki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wasze słowa :* Nie bójcie się eksperymentować z kolorami :D ;)

      Usuń
  23. W sumie jako tako nie ma tu mojego koloru włosy, bo po wiem farbowaniach jest już zupełnie inny. Ale post jest naprawdę ciekawy!


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo interesujący post! Jeszcze takiego posta szczerze nie widziałam. Miło się czytało ;)
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wiele rzeczy cię tu zaciekawi ;) Zachęcam do stałej obserwacji bloga :*

      Usuń
  25. Bardzo przydatny post! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny post :D to już wiem co wyrzucić z mojej szafy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że mogłam się do czegoś przydać ;) Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  27. ooo świetny pomysł na post :). Bardzo mi pomogłaś od dziś ubieram się wedle wskazówek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam ci pomóc :) Zaglądaj do mnie częściej :)

      Usuń
  28. Ciekawy post! Super wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy i oryginalny post :)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post!
    What you think about follow each other? :) Follow me and I follow you :) Please, add a comment on my blog if you following me :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) I followed you :*

      Usuń
  31. Co prawda farbowana ale ruda ;) i praktycznie wszystkie kolory które lubię zgadzają się ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful! I follow you,can u follow me back ? :)
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem blondynką i zazwyczaj chodzę właśnie w ciemnych ciuchach.
    Choć dziś kupiłam białą kurtkę i zobaczymy czy coś się zmieni w moich stylizacjach. ;D
    Ogólnie bardzo fajny pomysłowy post, po raz pierwszy się z takim spotykam.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze ci się podobał post, polecam się na przyszłość ;) Koniecznie daj znać jak sprawdza się u ciebie biała kurtka :) :*

      Usuń
  34. Ciekawe porady i pewnie z nich skorzystam ! :)
    Kocham kolor różowy i z tego co widzę jest na "mojej" liście :D
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) Of course I followed you :*

      Usuń
  36. Post is really cool! Seriously it's really helpful although I don't feel comfy in pastel colours I'm more like dark green, burgundy. Love your blog
    PhiloCaro
    Ohhh and of course you are more then welcome on mine
    www.philocaro.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad that I could help :) I would recommend for the future ;) Of course, I am looking for you actually :*

      Usuń
  37. fajny post i super rady :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie zwracałam na to uwagi. Ba Ja nawet o tym nie wiedziałam .Ale teraz już wiem ,dzięki tobie.

    Może znajdziesz chwilkę? Jeżeli tak to zapraszam do mnie :)
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłaś się ode mnie czegoś dowiedzieć ;) Polecam się na przyszłość :) :*

      Ps. Oczywiście do ciebie zajrzę i coś po sobie zostawię :)

      Usuń
  39. pastele <3 zostaję z Tobą na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele to także moi ulubieńcy ;) Ciesze się, że ci się tu spodobało :*

      Usuń
  40. Bardzo fajny post :) O sczegółach i bardziej roszerzony komentarz pisałam na Instagramie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs : https://moda97blog.wordpress.com/2016/12/02/losowany-konkurs-swiateczny/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba :) Twój komentarz na Intagramie widziałam i również tam udzieliłam ci na niego odpowiedzi ;)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.