wtorek, 1 listopada 2016

Jesienny MUST HAVE


Jesień zza okna kuka. Piękne czerwono-pomarańczowo-złote liście na ziemię zrzuca. Wydaję się, że jesień zabiera nam kolory lata, uśmierca całą przyrodę. Ja to jednak odbieram tak, że wszystko jesienią umiera by odrodzić się na nowo wiosną. Czasem coś musi od nas odejść by powrócić z podwojoną siłą. Jesień już z nami jest i woła białą zimę.... Mróz, ciemność, mrok i biały puch na naszych ulicach. Jednak nie taka jesień straszna jak ją malują ;) Wystarczy kilka rzeczy, a chłodne wieczory już nie będą takie straszne. W dzisiejszym poście chcę się z wami podzielić moim MUST HAVE na obecnie panującą porę roku.


Ciepłe kapcie !
Pierwszym jesiennym niezbędnikiem są ciepłe kapcie z futerkiem. Bardzo polecam takie kapcie, ponieważ są 2 w 1. Jesienią i zimą będziemy chodzić z założonym futerkiem a na wiosnę możemy w bardzo łatwy sposób je ściągnąć. ( CROCS )


Książka i dobry film ! 
Nie ma to jak chwila odpoczynku i ciszy. Wtedy radzę sięgnąć po książkę i poświęcić na nią chociaż jeden rozdział. Można się w ten sposób zrelaksować po ciężkim dniu w pracy, szkole. A gdy chcemy zabić nudę, gdy za oknem brzydka pogoda, wskakujcie pod koc i obejżyjcie film. W poprzednim poście polecam wam 10 filmów na jesienne wieczory ;) Jeśli chodzi o książkę godna polecenia jest " Leslye Qalton " Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender ".




Kalendarz !
Bardzo ważną rzeczą jest notatnik, kalendarz. Polecam bardzo osobą, które są niezorganizowane albo mają dużo spraw na głowie. Wtedy będzie wam łatwiej wszystko zaplanować. Niektórzy rozpisują sobie plan dnia i wykonują wszystkie czynności po kolei.


Ciepły koc, herbata z cytryną i miodem albo kakao !
Nie ma to jak w zimny wieczór schować się pod kocem z ciepłą herbatką albo kakaem. No i oczywiście do tego fajny film. Zerknij do mojego poprzedniego posta, tam znajdziesz polecane przeze mnie filmy ;)


Płaszcz, szalik !
Na sam koniec zostawiłam dwie niezbędne rzeczy. Płaszcz jest na prawdę ciepły kupiłam go w Primarku ( dawno ) nie wiem czy jeszcze jest, ale TUTAJTUTAJ macie bardzo podobne do mojego. Różowy szalik ( KLIK ) jest równie ciepły jak płaszcz i też kupiłam go w Primarku. Tutaj znajdziecie podobny ;)


Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak wam się podobał ten post i jakie jest wasze Must Have na jesień. Chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie wasze komentarze oraz obserwację :* :*

 Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

20 komentarzy:

  1. Żałuję że ostatnio brakuje mi czasu na dobrą książkę i ograniczam się tylko do szkolnych lektur

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego czytania lektur :) Mam nadzieję, że gdzieś tam znajdzie się ta chwila na dobrą książkę ;)

      Usuń
  2. Właśnie czytając punkt o dobrej książce przypomniałam sobie, że muszę się brać za czytanie lektury :/ mój jesienny niezbędnik wygląda identycznie!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :* Miłego czytania lektury :)

      Usuń
  3. O tak, książka i dobry film na jesienne wieczory są idealne! Ja osobiście nie przepadam za kapciami, zdecydowanie wole nosić grube i ciepłe skarpety :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam książka i dobry film to jest to :)

      Usuń
  4. Wszystko co mam w moim zestawie zmarzlucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalny post, przyjemnie się czytało, a zdjęcia są proste i bardzo pomysłowe :)
    dobra robota! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww... Bardzo mi miło dziękuję :* :*

      Usuń
  6. Gruby koc, gorąca herbatka to jest to <3 :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) To jest to co Tygryski lubią najbardziej ;)

      Usuń
  7. no ja juz niestetyt nie poleze sobie pod kocykiem z herbatą i ksiazka,bo mam dziecko, ktorym sie musze zajac. ksiazki czytam w pdf i to wieczorami :D
    teraz zaczelam od nowa czytac pottera i wczoraj do 2:00 w nocy siedzialam i czytalam < 333

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po długim dniu, przydaję się nam takie wyciszenie z książką. Mimo, że to 2:00 w nocy ;)

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam ciepłe herbatki/kakao i kocyk. Do twojego must have dorzuciłabym tylko sweterki i byłoby idealne. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam z Tobą zdanie w 100%. Książka którą dodałaś interesuje mnie już od jakiegoś czasu, bardzo chciałabym ją przeczytać. Nienawidzę jesieni, ale to dobra pora roku aby zanurzyć się w świat literatury.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest na prawdę godna polecenia ;) W szczególności na chłodne, jesienne wieczory. Miłego czytania lektury :*

      Usuń
  10. Świetny post! :D Nie wyobrażam sobie jesieni bez szalika, ciepłych kapci i herbatki xD No i dobrych filmów :3
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.