.

.

piątek, 18 listopada 2016

KROK PO KROKU : Makijaż na wieczór


Dzisiaj powracam do was z makijażowym krok po kroku 😊 Dość długo myślałam jaki by zrobić makijaż i w internecie natknęłam się na sposób z kartką, taśmą i tym podobnymi rzeczami. Więc pomyślałam czemu by tu nie spróbować. Nie jest to jakiś wyczyn taki, że "WOW", ale coś z tego wyszło. Miłego czytania i oglądania 😘.


Krok 1
 Na twarz nałóż 20 under twenty ( dostaniecie go w Rossmannie )



  Krok 2
Nałóż puder z bell ( dostaniecie go w biedronce ) ( na zdjęciu oraz mojej twarzy jest nr.043 )




Krok 3
Brwi podkreśl kredką z smart girls get more ( dostaniecie ją w drogerii Natura ) ( na zdjeciu i moich brwiach nr. 03 )





Krok 4
Na całą powiekę nałożyłam jasny cień z kolorowego TRIO ( dostaniecie go w Biedronce ) nr. 04




Krok 5
W załamanie powieki nałóż różowy cień z kolorowego TRIO ( gdzie go dostaniesz ? patrz punkt 4 ) nr.04





Krok 6
Niektórzy naklejają taśmę inni plastry ja postanowiłam przyłożyć zwykłą kartkę i brązowym cieniem z bell nr. 06 zrobić coś takiego jak na poniższym zdjęciu ( przepraszam, że nie powiedziałam dokładnie co trzeba zrobić, ale niestety nie wiem jak się to fachowo nazywa ;) Może ktoś z was wie ?? ) ( cień dostaniecie w Biedronce )




Krok 7
Eyelinerem zrób kreskę zakończoną kotkiem ( Eyeliner ze zdjęcia )




Krok 8
Na całą powiekę dałam brokat z Inglota ( dostępny w drogerii Natura i Rossmannie  KLIK )




Krok 9
Maskarą z miss sporty tuszuje rzęsy ( dostaniecie ja w Rossmannie )



Krok 10
Na samym końcu pomalowałam usta błyszczykiem z Cien ( dostaniecie go w drogerii Natura )


 

Mam nadzieję, że post się wam podobał. Koniecznie dajcie znać czego chcielibyście zobaczyć więcej na blogu. Jestem otwarta na wasze propozycję :)




Znajdziecie mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

8 komentarzy:

  1. Lubię oglądać turtoriale makijaży :)
    zapraszam na najnowszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj takich nie zabraknie ;) Zachęcam do częstszego odwiedzania bloga :*

      Usuń
  2. Mój codzienny makijaż wygląda podobnie :D Też używam kremu BB z UnderTwenty, pudru z Bell (ale tego HD), tuszu do rzęs i robię kreskę na górnej powiece, ale kredką. Na co dzień rezygnuję z cieni do powiek ;) No i na moje ogromne cienie pod oczami muszę zastosować korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na co dzień rezygnuję z cieni do powiek, ale jak jest jakaś okazja cień to podstawa ;)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.