.

.

piątek, 25 listopada 2016

Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda



Słuchajcie, słuchajcie ! DDOB zorganizowało bardzo fajny konkurs, w którym postanowiłam wziąć udział. Was też do tego bardzo serdecznie zapraszam i proszę o pomoc w oddawaniu głosów ---> KLIK <--- 😊

1. Ciepły termofor dla mamy, który ogrzeje ją podczas mroźnych wieczorów. ---> KLIK <---



2. Moja babcia uwielbia kolczyki i ma ich tysiące, więc czemu by nie dodać tej jednej pary do jej pięknej kolekcji ? ---> KLIK <---


3. Moja ciocia uwielbia ustrajać wnętrza, a więc dlaczego by nie podarować jej pięknych świec ? ---> KLIK <---


4. Dla siostry Kufer drewniany, alby mogła tam chować wszystkie swoje najpiękniejsze wspomnienia 💖 ---> KLIK <---


5. A dla mnie zegarek, abym wszędzie mogła dotrzeć na czas 😉 ---> KLIK <---



Mam nadzieję, że konkurs wam się spodobał i tak ja weźmiecie w nim udział 💝😊😘

Znajdziecie mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

39 komentarzy:

  1. Prezenty, które wybrałaś są super! Konkurs bardzo fajny :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze ci się podoba :) Dziękuję i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :*

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się zegarek i kuferek. Może sobie zażyczę coś w tym stylu na prezent?? Za tego typu zegarkami już od dawna się rozglądam. Zapraszam do siebie i obserwuję http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również od dawna rozglądam się za takimi zegarkami ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe rzeczy, zaciekawił mnie ten konkurs i chyba również się zgłoszę :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry post i fajne prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O super ten kuferek! :) Same chciałybyśmy taki dostać na święta ^^ Świeczki to całkiem coś dla nas :D Uwielbiamy je! Świetny wpis jak i konkurs :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak to jest to co tygryski lubią najbardziej ;) Ciesze się, że ci się podoba :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny post, zaczerpnęłam dużo inspiracji.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz oraz stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłaś się zainspirować ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie dobrane prezenty!
    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z konkursie słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty ! Ten kuferek dla siostry bomba ! Muszę sama pomyśleć o wzięciu udziału :)

    Powodzenia :*
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze ci się podoba :) Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie ;)

      Usuń
  10. Wszystkie rzeczy są świetne i nie umiem zdecydować się co podoba mi się najbardziej! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) Ciesze się, że ci się podoba :)

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się prezent dla cioci !! :)
    Powodzenia w konkursie
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty! Uwielbiam termofory :3
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prezenty,sama bym chciała takie dostać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze ci się podobają :) Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :3

      Usuń
  14. Trzymam kciuki za ciebie! Bardzo fajne rzeczy wybralas dla siebie i swoich bliskich. Najwazniejsze w swietach jest obdarowywanie. Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem osobą, która lubi obdarowywać prezentami, dlatego wzięłam udział w tym konkursie. Dziękuję za kciuki :* :*

      Usuń
  15. super prezenty! ciepły termofor jest bardzo przydatny na zimę! :) pozdrawiam

    http://sloncezachmura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podobają :) Termofor to zdecydowanie to co w zimę tygryski lubią najbardziej ;)

      Usuń
  16. Great post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back! :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it :) I'm followed you :*

      Usuń
  17. Super pomysły na prezenty :) Ciepły termofor to coś dla mnie ♥
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest termofor jest idealny. W szczególności na tak zimne wieczory jak obecnie panują ;)

      Usuń
  18. Trzymam mocno kciuki za udział :):*
    Termofor to niezbędna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest to co tygryski lubią najbardziej ;) Dziękuję za kciuki :*

      Usuń
  19. Zegarek jest piękny :) Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.