.

.

wtorek, 8 listopada 2016

Ulubieńcy października

Dość długo myślałam co zrobić w następnym poście i postanowiłam zrobić ulubieńców miesiąca. Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy chcielibyście żebym dodawała ulubieńców raz na miesiąc ;) Październik jest miesiącem który obdarowuje nas pięknymi kolorami za oknem. Większość z nas nie lubi tego miesiąca oraz pory roku. Robi się coraz zimniej i ciemniej, wydaje się nam, że ktoś nam zabiera kolory. Ale czy my sobie musimy zabierać kolory ? Myślę, że nie potrzebnie jest jesienią ubierać ciemne kolory między innymi brązy i czernie. Można zawsze zaszaleć z wszelkiego rodzaju pastelami, czy kremowymi odcieniami ;) Nie przedłużając oto ulubieńcy października. Wszystkie produkty, które znajdziesz poniżej są godne polecenia. Miłego oglądania :*

Płyn micelarny z AA do cery wrażliwej. ( dostaniecie go w biedronce )

 


Tonik z Soraya do cery trądzikowej. ( dostępny w Rossmannie )



Pomadka z Nivea o zapachu wiśniowym. ( dostępny w Rossmannie )



Pędzle do makijażu. ( Dostępne w Rossmannie )


Kredka do brwi z Smart girl get more. ( dostaniecie ją w drogerii Natura )



Maskara z miss sporty. ( dostępna w Rossmannie )



Fluid kryjący z Bielendy ( dostępny w Rossmannie )


Krem nawilżający z Nivea i puder matujący z Bell ( dostępne w sklepach Biedronka )


Szampon z Timotei o zapachu kokosa ( dostępny w Rossmannie )



Płyn do kąpieli z Isana o zapachu Wanilii ( dostępny w Rossmannie )

 
Jakby mogło zabraknąć szalika ( kupiłam go w Primarku  klik / podobny klik  )

 
Przedostatnim ulubieńcem jest książka, bardziej kurs. Jest nim blondynka na językach. Jak to autorka książki Beata Pawlikowska napisała " Nie jest to podręcznik do nauki języka obcego. Jest to kurs rozmawiania w języku obcym ". Książka zawiera ze sobą płytę i jest dostępna w języku Niemieckim, Włoskim, Angielskim brytyjskim, Angielskim USA, Francuskim, Hiszpańskim - Europa, Hiszpańskim - Ameryka Południowa, Rosyjski, Portugalski. Jeśli chcesz się nauczyć któregoś z wymienionych języków, to gorąco polecam do zakupienia tego podręcznika ;)

 
Na sam koniec postanowiłam dać kilka ulubionych piosenek tego miesiąca :

Wow ! Jest już 3000 wyświetleń :O Bardzo wam dziękuję :) Koniecznie dajcie znać jak wam się podobał post, jaka jest wasza lista ulubieńców i co chcielibyście zobaczyć w następnym poście. Jestem otwarta na wszystkie wasze propozycję :)

Znajdziesz mnie tutaj:


https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

34 komentarze:

  1. Uwielbiam ten płyn micelarny AA :) Świetne ulubieńcy ! Może wspólna obserwacja? Zapraszam do mnie : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają. Z chęcią cię zaobserwuję :)

      Usuń
  2. Pomadki ochronne z Nivea lubię ;) Krem Nivea soft zawsze jest w mojej kosmetyczce. Odżywkę z Timotei też kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona. Pięknie pachniała ;) Kredki ze Smart Girls Get More nie miałam, bo kupiłam produkty tej marki i oba były bublami ;) Tuszów do rzęs z Miss Sporty też nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda odżywka z Timotei pięknie pachnie :) A jeśli o tusz z Miss Sporty jest godny polecenia, również kredka ( chociaż tu chodzi o to kto co lubi, jedni wolą miękkie kredki, a drudzy twarde ) ta akurat jest twarda.

      Usuń
  3. Posiadam pomadkę z Nivea i jestem z niej zadowolona. Co do biedronkowego pudru nie mam zastrzeżeń. Masz bardzo fajnych ulubieńców.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podobają :) A co do pomadki ---> PACHNIE OBŁĘDNIE <---

      Usuń
  4. Koniecznie będę musiała sobie kupić ten tonik, poprzedni się skończył więc to idealna pora. Miałam kiedyś tą pomadkę, i kochałam jej zapach, ogólnie produkty z NIVEA są bardzo fajne. Podoba mi się ten pędzelek, ma mięciutkie włosie czy raczej takie twardsze?
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik bardzo gorąco ci polecam :) A jeśli chodzi o pędzelek to ten z diamentem ma twardsze włosie, a ten drugi jest mięciutki ( używam go między innymi do nakładania pudru prasowanego )

      Usuń
  5. Pomadke z Nivea znam i lubię. Szalik jest piękny ,muszę znaleźć coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taką pogodę szalik sprawdzi się idealnie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam pomadki z Nivea, sama mam teraz o smaku arbuzowym i polecam również :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, nie miałam ani jednego kosmetyku, który tu zaprezentowałaś ;( Ale chętnie na pewno jakies wypróbuję ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tego kremu z Nivei i bardzo go lubię ;)


    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam możliwości jeszcze spotkać się z żadnym z tych produktów, prócz oczywiście kremu Nivea :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    P.S. w odpowiedzi na Twoje pytanie, 17 skończone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do testowania ;) Dziękuje za odpowiedź :*

      Usuń
  10. Żadnego z twoich ulubieńców nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco je polecam i zachęcam do testowania :)

      Usuń
  11. super wpis! kilka z nich sama uwielbiam:)
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam rownież do mnie:)

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/tag-wolaabys.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) uwielbiam kosmetyki pielęgnujące :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest coś co tygryski lubią najbardziej :);)

      Usuń
  13. Używam tego kremu z Nivei i polecam go :) świetny post =) obserwuję
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba :) Dziękuje za obserwację, również obserwuję :*

      Usuń
  14. Nie znam większości z tych produktów, ale muszę przyznać, że ta książka zaintrygowała mnie, wydaje się być fajna :)
    zapraszam;
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko się można z niej nauczyć :) A co najważniejsze jest wszystko poprawnie przetłumaczone ;)

      Usuń
  15. Świetni ulubieńcy!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.