.

.

piątek, 30 grudnia 2016

Pomysły na stylizacje karnawałowe dla małych i dużych

Karnawał zbliża się WIELKIMI krokami dlatego postanowiłam przygotować dla was propozycje stylizacji karnawałowych. Jeśli macie małe dzieci to nie martwcie się dla nich też coś tu znajdziecie.




              1. Sukienka KLIK 2. Buty KLIK 3.Torebka KLIK 4.Kolczyki KLIK 5.Naszyjnik KLIK




          1. Sukienka KLIK 2. Żakiet KLIK 3.Buty KLIK 4. Torebka KLIK 5. Kolczyki KLIK


                1. Sukienka KLIK 2. Buty KLIK 3. Kopertówka KLIK 4. Kolczyki KLIK


1. Sukienka KLIK 2. Buty KLIK 3. Torebka KLIK 4. Naszyjnik KLIK 5. Kolczyki KLIK

 

1. Sukienka KLIK 2. Żakiet KLIK 3. Buty KLIK 4. Torebka KLIK 5. Naszyjnik KLIK 6. Kolczyki KLIK


1. Sukienka KLIK 2. Żakiet KLIK 3. Buty KLIK 4. Torebka KLIK 5.Bransoletka KLIK 6. Naszyjnik KLIK 7. Kolczyki KLIK

 

1. Sukienka KLIK 2. Buty KLIK 3. Torebka KLIK 4. Kolczyki KLIK


 1. Sukienka KLIK 2. Torebka KLIK 3. Buty KLIK 4. Naszyjnik KLIK 5. Kolczyki KLIK


1. Sukienka KLIK 2. Płaszczyk KLIK 3.Buty KLIK 4.Torebka KLIK 5. Kolczyki KLIK


1. Sukienka KLIK 2.Żakiet KLIK 3.Buty KLIK 4. Kopertówka KLIK 5. Kolczyki KLIK 

 

1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4.KLIK 5. KLIK 6. KLIK


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK 7. KLIK


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK 7. KLIK

Mam nadzieje, że mój post chociaż w maleńkim stopniu pomógł wam z wyborem karnawałowego stroju. Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie. Życzę wam miłej zabawy karnawałowej 😗

Znajdziesz mnie tutaj :

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

19 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się spodobała, to przez te cekiny :) Z chęcią bym w takiej poszła
    na imprezę nie tylko sylwestrową :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga propozycja najbardziej do mnie przemawia ;) Uwielbiam rozkloszowane sukienki ;) Chociaż ta czerwona też niczego sobie, więc już miałabym dylemat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja z czerwoną sukienką! uwielbiam czerwone sukienki!

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stylizacje widać że włożyłas w to dużo serca i pracy .
    Wybieram stylizacje nr 8.

    Udanego Sylwestra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba <3 Stylizacja nr.8 jest na prawdę świetna. Wzajemnie życzę ci udanego sylwestra :*

      Usuń
  5. Świetne stylizacje! :) Najbardziej podoba mi się 9 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje mi się podobają. A u dzieci są prze słodkie, gdybym miała komu kupić to na 100% bym to zrobiła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :*

      Usuń
  7. Pierwsza stylizacja jak dla mnie super, tylko bez tej narzutki :)
    Pozdrawiam i udanego 2017!
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne propozycje sylwestrowe :) I genialne stroje na bale przebierańców dla dzieci :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają :) Dziękuję za obserwacje :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.