.

.

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Buty, które pokochasz całym sercem

Dzisiaj przychodzę do was z tematem butów, czyli to co tygryski lubią najbardziej. Pokaże wam buty takiego typu jak buty sportowe, trapery, szpilki, kozaki i kilka innych, które skradły moje serce. Mam nadzieję, że wasze również skradną i cóż tu więcej pisać..... Miłego oglądania 😊


Trapery- są to buty, które przede wszystkim kochają blogerki oraz są jedną z obowiązkowych pozycji w damskiej szafie. Te buty od kilku sezonów nie tracą swojej atrakcyjności, zapewniają przede wszystkim komfort i wygodę. Każda kobieta może czuć się w nich stylowo! Ten fason świetnie wypada w jesienno-zimowych zestawach, doskonale prezentuje się w klasycznych dżinsach, stylizacjach sportowych i ekstrawaganckich.


1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK 7.KLIK 8.KLIK 9.KLIK




Buty sportowe- już jakiś czas temu zauważyłam, że trampki zmieniają swoje oblicze, świetnie sprawdzają się w różnych stylizacjach, czy to jeansy, czy szorty, a nawet sukienka co w połączeniu ze sobą tworzy niepowtarzalny i bardzo modny look. Przy okazji jesteśmy w bardzo wygodnych butach, a nie cały dzień w szpilkach. Prawda ? 😉

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK 7.KLIK 8.KLIK 9.KLIK 10.KLIK



Mokasyny- wzorem tego fasonu były buty indiańskie. W dzisiejszych czasach są one unowocześnione, na płaskiej podeszwie, albo lekkim obcasie. Tworzą niesamowitą podstawę dla tworzenia stylizacji. Obecnie spotykamy się z mnóstwem wariacji mokasyn, które odznaczają się charakterystycznym dla siebie kształtem oraz frędzelkami, jednak te buty cały czas zachowują typowe indiańskie elementy.

1.KLIK 2.KLIK 3. KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK

 




Szpilki- inaczej czółenka są liderami kobiecych butów i atrybutem wytwornych kreacji. Są nieodłącznym elementem garderoby ślubnej, koktajlowej, wieczornej. Moda z roku na rok zmienia się coraz bardziej i raczy nas wymyślnymi konstrukcjami obuwia, dlatego szpilki są ulubionymi kobiecymi butami.

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK 7.KLIK 8.KLIK 

     

Botki- są to buty z wydłużoną cholewką do kostki. Wybór tego typu butów jest ogromny, a jego styl zmienia się w każdym sezonie. Botki w zależności od wersji pasują do sukienek, spódniczek i spodni. Fasony na wiosnę i lato delikatnie odkrywają stopy ( patrz na zdjęcie 1, 5, 7 ), a na jesień i zimę posiadają mocno rozgrzewające futerko ( patrz na zdjęcie 2, 3, 4, 6, 8 )
 1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK 7.KLIK 8.KLIK

       

Kozaki- są niezbędne podczas zimy, aby chronić nasze stopy przed chłodem, mrozem i śniegiem. Oprócz ciepła i komfortu, mamy chęć zadbać o ładną i kobiecą prezencję. Każda z nas prowadzi inne życie. Niektóre z nas potrzebują ich wyłącznie do przejścia z domu do pracy, szkoły. Twoim ostatecznym wyborem kozaków powinien być przede wszystkim podyktowany twoim indywidualnym potrzebą i stylem życia.

1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 

 

          

To już jest trzeci post na blogu w nowym roku. Chciałabym trochę zmienić tematykę, żeby coś pojawiało się regularnie tak jak np. Ulubieńcy miesiąca. Koniecznie dajcie znać co chcielibyście w tym roku zobaczyć na blogu.

Znajdziesz mnie tutaj:

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

16 komentarzy:

  1. Ja kocham buty sportowe i mogłabym mieć ich mnóstwo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki według mnie są najwygodniejsze i najładniejsze ;P

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam trampki, chociaż lubię również szpilki ;) Wszystko zależy od mojego humoru i okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj zainwestowałam w Timberlandy, polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze trampki i najlepsze w noszeniu :) https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i pasują praktycznie do wszystkiego :)

      Usuń
  6. Teraz w zimę najlepsze są traperki, są mega wygodne i się nie ślizgają.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tego bloga, ale niestety wiele rzeczy jest skopiowane z bloga Macademian Girl, co jak co, niestety nie pomoże w jego rozwinięciu. Jej stały czytelnik to zauważy bardzo szybko m.in. tygryski, niektóre cykle itp.

    Pozdrawiam, Anonim.

    PS. Nie znaczy to, że nie będę czytać twoich postów ani tu zaglądać, ale myślenie po swojemu byłoby o wiele lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mój blog przypadł ci do gustu. Nigdy nie wzorowałam się, nie kopiowałam, ani jej ani nikogo. W internecie jest wiele blogów o podobnej, a nawet tej samej tematyce. Wszystkie pomysły na posty biorę z głowy, orientuje się w danej tematyce i pisze posta. Cały blog i wszystkie tematy w nim zawarte to są wymysły mojej wyobraźni. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Traperki to zdecydowanie mój nr 1!
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana obserwuję twój blog już od jakiegoś czasu. Jest świetny! Ślad w postaci komentarza oczywiście zostawię :*

      Usuń
  9. I really love your post.
    So inspiring.
    Have a nice week.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad it you like. Thank you, the same to you :)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.