wtorek, 3 stycznia 2017

Jak zacząć Nowy Rok, aby nie zwariować ?

 

Mówią, że "Nowy Rok To Nowa Szansa" "Jak zaczniesz nowy rok taki będzie cały rok" i może jest w tym ziarno prawdy! Wszystko jest w twoich rękach. Jeśli nie teraz to kiedy ? W tym roku możesz zmienić podejście do świata albo całe swoje życie. Ale jak sprawić, aby rok 2017 był na prawdę nasz ? Zerknij do moich poniższych porad i koniecznie daj znać jakie są twoje rady w komentarzu na dole 😗


 1. Podsumowanie

Dużo jest osób które mówią "Nowy Rok Nowa Ja, Nowe Życie, Nowy Rozdział", a może nie potrzebnie skupiasz się na tym, żeby zmieniać siebie na siłę, dlatego zrób podsumowanie minionego roku! Zastanów się na tym czy na prawdę chcesz zacząć wszystko od nowa, może warto po prostu zabrać coś ze sobą z minionego roku do nowego roku! Podsumuj wszystkie swoje sukcesy, co udało ci się osiągnąć w minionym roku. Zwróć też uwagę na to co nie poszło ci zbyt dobrze, aby nie popełnić tego samego błędu w nowym roku! W taki sposób, możesz również powspominać te pozytywne strony ubiegłego roku 😉

2. Dokończ niezakończone sprawy

Po tych wszystkich podsumowaniach, znajdź czas na niedokończone sprawy "Lepiej późno niż wcale".  Wejdź na czysto w ten Nowy Rok jeśli chcesz, aby był inny! 


3. Zmiany

Zmień się! Łatwo mówić, ciężko zrobić! Nie chodzi mi oczywiście o jakąś zmianę Wow, również do niczego nie namawiam, nie zmuszam. Mówiąc o zmianie miałam na myśli z trampków na szpilki, z czerwonej szminki na różową, ze spodni na sukienkę. Nie tylko ubiór możesz zmienić, ale jadłospis również, zawszę warto spróbować przestawić się z ciężkich potraw na lekkie, z kawy na zieloną herbatę. Zamiast siedzieć przed komputerem i telefonem przeczytaj chociaż jeden rozdział książki! Jeśli siedzisz całymi dniami w domu wyjdź na świeże powietrze ze znajomymi. Jeżeli nie miałaś okazji zwiedzić trochę świata, a marzy ci się zobaczyć np. " Bramę Brandenburską " "Wieżę Eiffla" "Krzywą Wierzę w Pizie", to marzenie jest wykonalne tylko trzeba chęci! 

4. Stań się lepszym człowiekiem!

Tutaj tak samo jak przy punkcie trzecim Łatwo się mówi, ciężko się robi! Tak jak już wspominałam do niczego nie zmuszam. Nie zmieniaj się na siłę! Bądź po prostu sobą! Po całych twoich przemyśleniach z punktu pierwszego, na pewno znajdzie się coś co zrobiłaś źle. Pomyśl czy ten błąd da się naprawić. Możesz również zostać wolontariuszem, pomagać psom w schronisku, dzieciom chorym w szpitalu. Na tym świecie jest na prawdę dużo dobra tylko trzeba umieć je szukać i dać trochę dobra od siebie!



5. Postanowienia Noworoczne

Większość ludzi nastawia się, że nowy rok będzie taki sam jak poprzedni, albo jeszcze gorszy. Może taki być, ale nie musi to wszystko zależy od nas! Ja postanowień noworocznych nie robiłam nigdy, ponieważ każdy punkt wydawał mi się nieosiągalny. W ubiegłym roku postanowiłam zrobić listę co zrobię przez kolejny rok i uwierzcie mi na słowo tak brnęłam w każdy punk, mimo wszelkich trudności z jakimi się spotkałam, większa połowa mojej listy się spełniła, ale to tylko przez to, że każde z postanowień próbowałam spełnić. Na liście powinny znaleźć się marzenia realne do spełnienia, ale niekoniecznie. Niektórzy z was na pewno bardzo chcą spotkać jakąś piosenkarkę, aktorkę. Nie przekreślajcie od razu tego i nie nastawiajcie się na to, że jej nie spotkacie. Zapisujcie sobie to w liście co roku i dążcie do jego spełnienia. W tym roku mam już swoją listę postanowień a wy macie ? Jeśli nie zróbcie to, a kto wie może uda wam się spełnić każde z waszych marzeń !?

Mam nadzieję, że post się wam spodobał i może trochę wam pomógł 😏 Koniecznie daj znać w komentarzu.

Znajdziesz mnie tutaj:

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

10 komentarzy:

  1. Dobrze napisane ! Trzeba zamknąć rok 2016 za sobą i robić tak, aby ten rok był o wiele lepszy, a czy będzie zależy od Nas. Więc trzeba się starać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest trzeba się starać, aby coś osiągnąć!

      Usuń
  2. U mnie również większość postanowień jest wykonanych, a niektóre przełożyłam na rok 2017 :) Opłaca się spisywać cele by wiedzieć do czego się dąży :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, ale niestety nie każdy to robi!

      Usuń
  3. bardzo ciekawy post ;) moze właśnie powinnam zacząć od niedokończonych spraw ...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane, zgadzam się to jak będzie wyglądał nasz kolejny rok zależy tylko od nas!

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowienia noworoczne to dobra rzecz,pokazują nam za co warto się docenić a nad czym popracować. Zawsze się znajdzie coś,co można ulepszyć,dopracować,człowiek całe życie się uczy i rozwija. Jeśli nie robimy tego przez cały rok to warto właśnie postanowić sobie coś na nowy rok. Ważne,żeby było to realne do spełnienia. W przeciwnym razie szybko się zniechęcimy i nic z tego nie będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy czas jest "TERAZ", to wieczne przekładanie i mówienie, że zacznę od poniedziałku, od nowego roku, a co do czego przychodzi to wtedy nam się najbardziej nie chce. Postanowienia noworoczne powinny być planowane od celów najbardziej realnych do spełnienia, a z czasem dodawać coraz trudniejsze w taki sposób po prostu się do tego nie zniechęcimy. Również pozdrawiam :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.