piątek, 27 stycznia 2017

KROK PO KROKU: Makijaż na co dzień + motywacja

 

Dzisiaj przychodzę do was z delikatnym makijażem na co dzień. Mam nadzieję, że się wam spodoba.


KROK 1
Na twarz nałożyłam krem z NIVEA ( dostępny w Rossmannie )



KROK 2
Następnie nałożyłam fluid z Bielendy ( dostępny w Rossmannie )


KROK 3
Pędzlem z Beauty nałożyłam puder z Maybelline nr. 220 Natural Beige ( dostępny w Rossmannie )


KROK 4
Nadałam brwią kształt i kolor zestawem z KOBO, który jest dostępny w drogerii Natura oraz Rossmannie 



KROK 5
Na całą powiekę dałam zaznaczony cień na zdjęciu z paletki Lovely (dostępna w Rossmannie )



KROK 6
W załamanie powieki i zewnętrzną część dałam zaznaczony cień z paletki Lovely ( dostępna w Rossmannie )


KROK 7
Eyelinerem z KOBO zrobiłam delikatną kreskę ( dostępny w drogerii Natura i Rossmannie )


KROK 8
Maskarą z miss sporty tuszuję rzęsy ( dostępna w Rossmannie )


KROK 9
Błyszczykiem z Wibo nr. 4 pomalowałam usta ( dostępny w Rossmannie )


I efekt końcowy gotowy :


Na koniec oczywiście motywacja w postaci cytatu :


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

21 komentarzy:

  1. Kochana cudownie ci wyszedł ten makijaż chyba aż sam sprobuję bo mam tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten makijaż na co dzień. Jest bardzo delikatny i to jego akut bardzo fajnie, ze pokazałaś jak go wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobał. Takich postów u mnie nigdy nie zabraknie ;)

      Usuń
  3. Cudowny ten makijaż :) Idealny na co dzień :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. LOVELY moja ulubiona firma <3. Makijaż wyszedł Ci cudownie. Bardzo miło ogląda się Twojego bloga. POZDRAWIAM :)
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przygotowany post idealnie wszytko czytelnie powiedziałaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, dlatego chętnie skorzystam z Twojego tutorialu i sama wykonam taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich tutoriali u mnie na pewno nie zabraknie :)

      Usuń
  7. Fajnych kosmetyków używasz :)
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, chętnie zobaczę więcej. Ciekawa paletka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt cudowny! Mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko jak sama spróbuję zrobić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba. Będę szczęśliwa jeśli zrobisz podobny :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo piękny makijaż cudownie wyglądasz:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe rady dla tych co uczą się malować (np. dla mnie idealne). Bardzo przydatny taki post. Osobiście makijaż bardzo przypadł mi do gustu.
    Piękna paletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich rad u mnie na pewno nie zabraknie ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajny makijaż. Także mam tą paletkę cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie delikatne makijaże, ten krem Nivea ma świetną formułę i pięknie pachnie. Obserwuję i zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :) Ta paletka jest genialna! ♥

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.