środa, 18 stycznia 2017

Lovely nude make up kit - RECENZJA

 

 Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją paletki Lovely. Ja swoją paletkę kupiłam w Rossmannie za 18,29. Jest ona także dostępna online TUTAJ. Paletka posiada 12 cieni - 3 matowe i 9 perłowych, w większości są to cienie o chłodnej kolorystyce. Jednak paletka ma swoje plusy i minusy.


 

 To może zacznę od plusów. Paletka idealnie nadaje się do makijaży lekkich na co dzień, ale coś mocnego na imprezę też się da nią wyczarować. Ma przepiękną gamę kolorystyczną, idealna dla osób zaczynających przygodę z makijażem. Cienie nałożone na bazę, bardzo długo się trzymają na powiece. Jeśli chodzi o pigmentacje to jest to plus i minus, ponieważ zależy, kto czego potrzebuje. Większość cieni jest perłowa i ma w miarę dobrą pigmentacje, natomiast jeśli chodzi o cienie matowe są mało widoczne na oku, prawie w ogóle. Kolejnym minusem tej paletki jest to, że podczas nakładania cienia strasznie się osypuje. Następny minus : paletka jest plastikowa, w związku z tym przy upadku może się ona po prostu rozlecieć.

Na koniec pokaże wam jak cienie prezentują się na ręce i przykładowy makijaż oka.


 Mam nadzieję, że post się wam podobał. Koniecznie dajcie znać czy macie, albo czy słyszeliście o tej paletce. Jestem ciekawa waszych opinii!

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

41 komentarzy:

  1. piękne kolorki, zwłaszcza 9 jest cudowna! :) tylko szkoda, że te matowe cienie nie są tak napigmentowane jak perłowe, bo chętnie bym przetestowała.. uczę się dopiero od niedawna malować cieniami i zawsze używałam samych matów, ale ze względu na tą piękną 9tke chyba się skuszę na tą paletke mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam! 9 należy do moich faworytów :)

      Usuń
  2. Pigmentacja całkiem przyjemna. Spodziewałam się czegoś gorszego :D Ale kolorki zdecydowanie nie moje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak za tę cenę to nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie właśnie odcienie. Nie jestem zwolenniczką mocnych komentarzy a ta paleta ma idealne kolory , szkoda tylko, że się osypują, ale może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cienie się osypują, ale można je bez problemu zebrać nie zostawiając śladu pod okiem. Ja zbieram je zwykłym płatkiem kosmetycznym, a niekiedy nawet puchatym pędzlem.

      Usuń
  5. bardzo ładnie kolorki ;) 8 i 9 zdecydowanie by mi sie przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu zaczęłam używać cieni. Podoba mi się to i ta paletka! Chętnie się nią dzięki Tobie zainteresuje. Polecisz mi jakąś inna paletkę bardziej matową ?;)Super wpis i blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki jako paletki z matowymi cieniami nie miałam przyjemności testować, ale bardzo polecam cienie z Bell, dostępne są w Biedronce w odcieniach matowych (jasnych i ciemnych) i mocno się nie osypują. Jak na swoją cenę mają bardzo dobrą pigmentacje, widać nawet te najjaśniejsze cienie.

      Usuń
  7. Cena nie wysoka, a paletka bardzo kusząca ;) Pięknie podkreślone oczka!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na swoją cenę jest godna polecenia :)

      Usuń
  8. ładne te kolorki, zwłaszcza te perliste. A jak się trzymają? Myślę, że za taką cenę warto chociaż spróbować. Aktualnie mam paletkę z NYXa i powiem, że ładnie się cienie trzymają i dość nie sypią. Perlisty nude był genialny, aktualnie nawet już nie mam co z niego wyskrobać:))

    http://blog.woda-lecznicza.pl/czy-jakosc-powietrza-w-mieszkaniu-ma-nas-wplyw.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cienie nałożymy na bazę to trzymają się długo. Myślałam o tym aby zakupić paletkę z NYXa, i chyba w najbliższym czasie to zrobię :)

      Usuń
  9. faktycznie, ciut się osypuje i kolory nie są jakieś najmocniejsze, ale to właśnie sprawiło, że stała się moim ulubieńcem. :) sama zbyt mocnych cieni nie lubię i dlatego te fajnie się prezentują w takiej lekkiej wersji. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam takie delikatne makijaże, dlatego paletka sprawdza się bardzo dobrze :)

      Usuń
  10. Sama mam tą paletkę i naprawdę lubię z niej korzystać, ponieważ kolory są jak najbardziej w moim guście. Dzięki tym cieniom moje oko wygląda naturalnie, a cała twarz prezentuje się dziewczęco, a zarazem zadbanie.

    Obserwuję,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Dziękuje za obserwacje.

      Usuń
  11. Właśnie szukałam takiej palety dla mojej przyjaciółki na urodziny, kolory są bardzo w jej guście. Na pewno jest się spodoba. Ja także taką dostałam niedawno i bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam cieni, dlatego nie słyszałam o tej paletce. Moje umiejętności robienia makijażu są bardzo podstawowe. Ale może kiedy zacznę używać cieni to kupię tą paletkę, bo kolory ma naprawdę ładne. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Nada się idealnie dla zaczynających przygodę z makijażem ;)

      Usuń
  13. Ja osobiście nie używam kosmetyków, ale jeśli będę kiedyś szukała kosmetyków na prezent to z chęcią zajrzę tu. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłam się jakiś czas temu na tę paletkę w celach przetestowania jej i wiem, że nie jest to coś, co kupię ponownie. Dla mnie podstawą jest cudowny zbiór kolorów pozwalający na wiele makijaży, bardzo dobra pigmentacja i fakt, iż się nie osypują. Mimo wszystko, nie jest to cena, od której należy wiele wymagać. To jest super paletka dla osób zaczynających, które chcą się zwyczajnie sprawdzić w tej dziedzinie :)
    Super post !
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam paletkę i naprawdę muszę przyznać, że mi się podoba. Świetnie, że pokazałaś zdjęcie na którym masz pomalowane oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam tą paletkę i właśnie bardzo ją lubię za te swoje kolory :) Raz wydarzyła się taka sytuacja, że koleżanka dała mi ją na prezent, więc mam dwie :D Bardzo ładnie pomalowane oko :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej o tym makijażu pojawi się niebawem :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie napigmentowane aż jestem w szoku :D Śliczny make-up

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam ją w Rossmanie ale jej ie kupiłam ponieważ niezbyt często maluję oczy. Jednak myślę że za taką cenę warto ją kupić ;)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta paletka, śliczny make-up. Pozdrawiam :D i proszę o więcej takich postów, bo są fajne :D

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich postów na pewno nie zabraknie będą pojawiać się co środę w drugim tygodniu każdego miesiąca. Także zapraszam :)

      Usuń
  20. Bardzo ładny makijaż . Ja średnio lubię markę Lovely. Bardzo często widzę te paletki pokruszone w rossmanie no ale to nie wina samej palety tylko szanowania produktów przez kientow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W mojej paletce cienie się nie kruszą. Podczas jej zakupu nie widziałam żeby były pokruszone, ale to też zależy jaki Rossmann i jacy ludzie.

      Usuń
  21. mam dokładne tę samą paletkę :) ogólnie jestem z niej zadowolona, chociaż co do minusów się zgodzę- cienie trochę się osypują i moje opakowanie niestety pękło na pół (w sumie to nie do końca tak źle, bo i tak używałam jedynie tych jaśniejszych cieni). Aczkolwiek, używam jej do makijażu codziennego. Trzyma się całkiem nieźle na oku ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje opakowanie jeszcze się trzyma. Do makijażu codziennego nadaje się idealnie :)

      Usuń
  22. Mam taką samą paletkę w domu! Służy mi już około 2 lat :) ale to może dlatego że rzadko jej używam. Jak na taką cenę to trzyma się w miarę ok.
    pozdrawiam
    --------------------------------------------------------------
    www.dietisab.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi ta paletka nie przypadła do gustu, nie wiem czy mam dokładnie tę czy tę drugą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka razy się koło niej krecilam jednak nie zachęciła mnie zbytnio :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.