.

.

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Nowy Rok = Nowa Ja!

 

Co prawda mamy już 16 stycznia, ale postanowiłam wprowadzić pewne zmiany w dalszym rozwoju tego bloga. Chciałabym pewne rzeczy, które na blogu do tej pory widniały zostawić, zapomnieć i wprowadzić nowe tematy, które będą się pojawiały regularnie. To może na początek, powiem o tych tematach, które zostają z nami na kolejny rok. Będą to oczywiście poradniki, inspiracje rzeczowe, modowe i urodowe, make up oraz manicure. Natomiast tematy które chciałabym dodać na bloga to oczywiście ulubieńcy miesiąca, motywacje w postaci cytatu, no i może recenzje produktów i kosmetyków. Jedyną rzeczą o, której chcę zapomnieć to niesystematyczne dodawanie postów.
W tym roku postaram się bardzo pilnować jeśli chodzi o systematyczność, niżej przygotowałam dla was rozpiskę w jakie dni będą pojawiały się posty każdego miesiąca i jakie tematy będą w nich zawarte.

Każdy miesiąc postanowiłam podzielić na cztery części, ale wiem że nie każdy miesiąc ma równe cztery tygodnie, więc od dnia dzisiejszego lecimy od drugiego tygodnia np. po czwartym tygodniu stycznia zostają nam dwa dni tego miesiąca, wiec post z pierwszego tygodnia miesiąca pojawi się 31 we wtorek, a następny 2 lutego w czwartek i tak do końca roku.

W pierwszym tygodniu miesiąca we wtorki i czwartki będzie pojawiał się post. We wtorki tematy będą powiązane z poradami, makijażem, manicure, natomiast w czwartki chciałabym aby pojawiał się cytat + make up lub manicure.


W drugim tygodniu miesiąca, postów będzie więcej. Będą pojawiały się tak jak do tej pory starałam się dodawać, czyli poniedziałki, środy i piątki. W poniedziałki będzie to przeważnie inspiracja tygodniowa, ale może także się pojawić poradnik, motywacja na cały tydzień albo make up. W środy chciałabym dodawać recenzje produktów, kosmetyków, ale także nie zabraknie poradników. W piątki to będzie motywujący cytat + make up lub manicure.


W trzecim tygodniu we wtorki będę starała się dodawać inspiracje modowe i urodowe albo poradniki, natomiast w piątki będą to poradniki, motywujący cytat + make up, manicure.


W ostatnim, czwartym tygodniu miesiąca, będę robiła podsumowanie ubiegłego miesiąca, oraz dam kilka zdjęć, które zainspirowały mnie do działania w danym miesiącu. W poniedziałki będą to inspiracje, a w czwartki ulubieńcy.

 

Mam nadzieję, że zmiana którą wprowadziłam na bloga przypadła ci do gustu. Koniecznie daj znać czy taki pomysł z dalszym rozwojem bloga ci się podoba, a może coś byś zmieniła, albo dodała ? Jestem otwarta na wasze propozycje więc piszcie w komentarzach.


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

14 komentarzy:



  1. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mysle, ze następne wpisy beda równie ciekawe.
    Jeśli szukasz naprawy, konfiguracji PC itp w Warszawie to zajrzyj :

    Komputery PC Urysnów

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko zaplanowałaś, ja raczej planuje każdego miesiąca co zrecenzuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zaplanowane! Ja jej zawsze dodaję to co przyjdzie mi do głowy :)

    Zapraszam :)
    http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę bardzo ambitne plany. I wszystko super zaplanowanego ☺ ja żyje chwila raczej nigdy nic nie planuje

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post i poza tym zajebisty plan :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zaplanowałaś :) Ciekawy wpis ;-)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super plan i powodzenia w prowadzeniu go systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.