.

.

poniedziałek, 13 lutego 2017

HAUL zakupowy Lidl


Dzisiaj przychodzę do was z holem zakupowym z Lidla. Mam nadzieję, że się wam spodoba 😊

Pierwszą rzeczą jaką chwyciłam był korektor z Cien. Wcześniej miałam już produkty z tej firmy i sprawdzały mi się świetnie. Mam nadzieję, że on również się świetnie sprawdzi.



Kolejnym łupem są dwa balsamy koloryzujące do ust. Zakupiłam dwa odcienie (01 DUSTY ROSE, 10 SOFT ROSE) i zakochałam się w nich bezgranicznie.


Koło tych cieplutkich skarpetek nie da się przejść obojętnie, dlatego też musiałam je kupić. 


Ostatnią rzeczą jaka znalazła się w moim koszyku były wafle ryżowe, które kocham całym sercem.


Mam nadzieję, że Haul się wam podobał, koniecznie dajcie znać jaka rzecz podoba wam się najbardziej.

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

21 komentarzy:

  1. Kosmetyki są w stałej ofercie Lidla? Bo bardzo mnie zainteresowały, ale niestety u mnie ich nie widziałam. Podoba mi się Twój blog, zostawiam obserwacje i zapraszam do mnie. Buziaki kochana :*
    http://paacziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzę często do Lidla. Ale za każdym razem jak w nim jestem to widzę kosmetyki z tej firmy, więc powinny być w stałej ofercie :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy haul :)
    Ja nie kupuję w Lidlu, ale często mają tam ciekawe promocje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory tych pomadek <3
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie! http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor mega! Właśnie czegoś szukamy, a ten sprawdzi się wyśmienicie ^^ Haul mega, uwielbiamy takie ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor na prawdę dobrze się sprawdza, jest godny polecenia :)

      Usuń
  5. Skarpetki cudowne, sama takie lubię :D Ile zapłaciłaś za balsamy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupuję w lidlu kosmetyków, ale te szminki wydają się super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o też mam te balsamy w kredce i jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  8. ciekawe kosmetyki, myślę ze warte wypróbowania :)
    bardzo ładne kolory pomadek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są na prawdę warte przetestowania :)

      Usuń
  9. Świetny haul, bardzo fajne rzeczy wybrałaś :) Sama się muszę wybrać na jakieś zakupy...

    Zapraszam do siebie :) www.blondmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Je niestety lidla mam nie po drodze i rzadko tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja śledzę często gazetki z lidla bo czasami można trafić na prawdę świetne rzeczy w dobrych cenach :) ale kosmetyków tam jeszcze nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.