.

.

wtorek, 7 lutego 2017

Jak najlepiej spędzić Walentynki ?


Dzisiaj przychodzę do was z tematem Walentynek, ponieważ 14 lutego jest tuż, tuż. Powiem wam jak najlepiej spędzić walentynki będąc w związku i będąc singlem.



1. Romantyczna kolacja
Może to się wyda banalne, ale jest to najlepsze rozwiązanie, aby spędzić ten czas z ukochaną osobą. Na kolacje możecie wyjść do restauracji, albo zrobić ją w domu. Jeśli postanowisz skorzystać z drugiej opcji, nie zapomnij o świecach, stroju i dekoracji stołu. Ja proponuje obrus w kratę i struj niczym kobieta z lat 50, czyli spódnica bądź sukienka za kolano do tego włosy spięte w kok, albo w zwykły kucyk. Jeśli chodzi o potrawy to również cofnęłabym się do dawnych lat i zaserwowałabym 
wyroby czekoladopodobne, no i oczywiście słone paluszki. 

2. Karaoke
Nie każdy śpiewać potrafi lecz każdy śpiewać może trochę lepiej, lub trochę gorzej. Uważam,  że im mniej utalentowani jesteście w dziedzinie śpiewu, tym jest lepsza zabawa. Zorganizowanie zabawy nie wymaga wielkiego poświęcenia, wystarczy tylko komputerowy program do karaoke, no i oczywiście wino dla rozluźnienia atmosfery.

3. Wieczór filmowy
Można go zorganizować na dwa sposoby ~~ W KINIE, ALBO W DOMU ~~. Do pierwszej opcji dodałabym kolacje w restauracji, a do drugiej kolacje razem z maratonem filmowym. Dla największych kinomaniaków proponuje zacząć oglądać filmy rano, alby obejrzeć jak najwięcej filmów, a na wieczór kolacja we dwoje.

4. Gotowanie
Nigdy nie powinno być takiej sytuacji w Walentynki, że kobieta gotuje sama dla mężczyzny i na odwrót! Dlatego czemu by nie pogotować razem !? Zabawa w kuchni, trochę rozluźni atmosferę, a kolacja przygotowana wspólnie będzie przyjemniejsza.

5. Sport
Wspólne wyjście na lodowisko, albo podróż w góry, zapowiada się pięknie nieprawdaż ? Ale niestety nie każdy może sobie na taki wyjazd pozwolić, ale spokojnie zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji ! Dla par które nie mogą spędzić tego czasu w górach czy na lodowisku wystarczy, że puścicie sobie Just Dance i wspólnie sobie potańczycie, albo jakieś gry sportowe na PS4. Przyjemne z pożytecznym😊


1. Zakupy
Raz nie zawsze, dwa nie często. Wybierz się na zakupy w pojedynkę. Kup sobie nowe urania, zestaw dodatków, ciekawą książkę albo płytę ulubionej wokalistki. Żeby bardziej osłodzić dzień, kup posiłek na mieście i obejrzyj jakiś fajny film akcji.

2. Domowe spa
Poświęć dzień na odrobinę relaksu! Gorąca kąpiel z pianą i maseczka orzeźwiająca ~~Czy może być coś lepszego ? ~~ 

3. Kino domowe
Kup popcorn i zasiądź wygodnie na kanapie! Zamiast komedii romantycznej obejrzyj horror, albo jakiś film akcji. Nie ma sensu płakać na komediach romantycznych, to pogorszy tylko twój nastrój a jedyne co będziesz chciała zrobić to zaszyć się pod kołdrą.

4. Porządki
Zrób generalne porządki ! Uporządkuj w szafie, wyrzuć rzeczy przypominające ci o ostatnim związku. Zrób mini remont np. poprzestawiaj meble. Dzięki tym niewielkim czynnością, poczujesz się lepiej, a twoje mieszkanie będzie na miano "Perfekcyjnej Pani Domu"

5. Sport i flirt
Nie zapominaj o przyjemnym z pożytecznym, czyli o sporcie. Możesz iść na siłownie, albo spędzić aktywny dzień w domu. Jeśli wybierzesz drugą opcję włącz Just Dance, albo gry sportowe na PS4. Jednak jeśli nie masz tego sprzętu skorzystaj z Youtube tam na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Mam nadzieję, że post się wam podobał i chociaż trochę pomogłam wam z tematem Walentynek. Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak wy spędzacie dzień zakochanych 😘

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

20 komentarzy:

  1. Wow świetny post ;) już Wiem co przygotuję dla narzeczonego;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojej listy już chyba każdy musi znaleźć coś dla siebie. Ja wybrałabym opcję, która uwzględnia sport. A tak naprawdę z moim Ukochanym nie świętujemy tego dnia inaczej niż każdego innego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie lubię Walentynek. Komercyjne, sztuczne święto, w które każdy kto nie ma pary czuje się samotnie.
    Ale przyjemnie się to czytało, bo bardzo dobrze piszesz 👍💞😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciesze się że się podobało :)

      Usuń
  4. Oj ja mam pierwszą jazdę w walentynki :) wieczorem jakąś kolacja o rozładowanie napięcia hehe.
    Oj na gotowanie to braknie mi już sił. :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za jazdę. Udanych Walentynek Kochana :*

      Usuń
  5. Ogólnie nie przepadam za walentynkami ;p ale czemu nic nie robić ? Ja chyba z chłopakiem wybiore się na koncert, malo romantycznie ale po naszemu ;))


    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert brzmi świetnie. Udanych Walentynek :)

      Usuń
  6. Ja jeszcze nie wiem jak spędzę walentynki, ale twoje sposoby są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam plan - będziemy w nowym mieszkaniu się rozpakowywać, więc będzie totalnie romantycznie - my we dwoje, nasze dwie świnki morskie, świeczki, cydr i tona sushi. <3
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww.. Brzmi świetnie :) Udanych Walentynek :*

      Usuń
  8. Dla mnie walentynki to dzień jak każdy inny. Równie dobrze można je świętować niekoniecznie 14. ;) Pomysły fajne, przydadzą się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Cieszę się, że moje pomysły przypadły ci do gustu :)

      Usuń
  9. Post przydatny, akurat nie wiedziałam co zorganizować z chłopakiem 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi sie twój post, jestem singlem więc na 100% coś sb wybiore z twojej listy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podobało :) Udanych Walentynek :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.