czwartek, 2 lutego 2017

Ulubieńcy miesiąca "STYCZEŃ"


Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca. Mam nadzieję, że wam się spodobają. 

Ulubione kosmetyki

Pierwszym ulubieńcem będzie oczywiście kryjący fluid z Bielendy. Jest idealny dla osób z cerą mieszaną, z niedoskonałościami. Utrzymuje się na twarzy cały dzień, daje naturalny efekt, idealnie kryje. Zawiera witaminę E, przez co nawilża skórę,wygładza i zmiękcza naskórek. Dostaniecie go w Rossmannie za niewielkie pieniądze.

 


Kolejnym kosmetycznym ulubieńcem jest Eyeliner/kredka i sztyfcie. Zawiera witaminę E i wosk pszczeli. Jest miękka i świetnie obrysowuje oko. Eyeliner/kredka na zdjęciu ma numer 201 Deep Black. Dostaniecie ją w drogerii Natura.


W ulubieńcach miesiąca nie może także zabraknąć błyszczyka z Wibo nr.4. Ma bardzo delikatny odcień, idealnie nadaje się do szkoły. Dostaniecie go w Rossmannie.


Kolejną rzeczą jest beżowe TRIO, czyli trójkolorowy cień do powiek z Bell nr. 03. Jak na swoją niewielką cenę ma świetną pigmentacje, nawet ten najjaśniejszy cień jest dobrze widoczny na oku, a co najważniejsze cienie się mocno nie osypują. Dostaniecie je w Biedronce.


 Nie śmiałabym się nie wspomnieć o płynie do demakijażu z Garniera, do cery mieszanej, tłustej i z niedoskonałościami. Świetnie usuwa makijaż i oczyszcza skórę, przy tym jej nie podrażniając, więc będzie również odpowiedni dla osób z cerą wrażliwą. Dostaniecie go w Biedronce i Rossmannie.


Przedostatnią rzeczą kosmetyczną jest maskara z miss sporty nr.001 BLACK. Świetnie wydłuża rzęsy, kosztuje niewielkie. Dostaniecie ją w Rossmannie.


Ostatnim kosmetycznym, a raczej pielęgnacyjnym kosmetykiem jest szampon z NIVEA. Idealnie nadaje się do włosów suchych i łamliwych. Wzmacnia włosy przez odbudowę ich wnętrz. Pozostawia piękne i zdrowe włosy. Dostaniecie go w Rossmannie.

 


Ulubiona piosenka

W tym miesiącu piosenka On Purpose skradła moje serce. Jest to piosenka Sabriny Carpenter, którą uwielbiam.





Ulubiony film

6. Projektantka ( 2015 ) | DRAMAT, KOMEDIA
Reżyseria : Jocelyn Moorhouse
Scenariusz : Jocelyn Moorhouse 
Po latach zdobywania doświadczenia w najlepszych paryskich domach mody Tilly Dunnage (Kate Winslet) powraca do rodzinnego miasteczka w Australii, z którego jako dziecko uciekła oskarżona o morderstwo. Chce pogodzić się ze swoją schorowaną, ekscentryczna matką (Judy Davis) i wyjaśnić wydarzenia z przeszłości. Czy zemści się na na swoich dawnych znajomych ? Jedno jest pewne od tego czasu dla mieszkańców nic nie będzie takie samo.
 
 
 Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

17 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie już wiem jaki film dzisiaj obejrzę!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy :) Muszę obejrzeć ten film ♥
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam próbki tego szamponu Nivea - chyba muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedynie błyszczyk z Wibo. Ja wolę maty, więc u mnie on do ulubieńców nie trafi. Ot, zwykły błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię tusze z Miss Sporty :) Ostatnio przerzuciłam się na ten z ich nowej linii Really Me, spróbuj, powinien Ci podpasować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spróbuję :) Dziękuję za propozycje

      Usuń
  6. Garnier <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, muszę obejrzeć ten film! Nie używałam żadnych z Twoich produktów, niestety nie pasują mi tusze z Miss Sporty, kiedyś miałam jeden, ale okazał się niewypałem ;/
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trio z Bell prezentuje się fantastycznie! Jeśli taki ma pigment na oku, to muszę czegoś poszukać w jeszcze bardziej naturalnych kolorach dla siebie, żeby mieć je zawsze w szkole w torebce i móc się pomalować na zdjęcia :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie z Bell są dostępne w wielu odcieniach. Na pewno coś dla siebie znajdziesz :)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.