poniedziałek, 13 marca 2017

Chanel haute couture wiosna - lato 2017

 
 Dzisiaj przychodzę do was z piękną, pastelową kolekcją domu mody Chanel inspirowaną latami 70. Od 1983 roku firmą Chanel kieruje niemiecki projektant Karl Lagerfeld. Szczerze mówiąc rzadko, który pokaz mody skradnie moje serce, ale tym jestem jak najbardziej zachwycona. Każda stylizacja jest jedyna w swoim rodzaju. Nie przedłużając miłego oglądania wam życzę.

 

Koniecznie dajcie znać jak się wam podobał dzisiejszy post i czy chcecie więcej postów takiego typu. Oczywiście zapraszam po więcej inspiracji do moich poprzednich postów.

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

7 komentarzy:

  1. Bardzo stylowa kolekcja, muszę przyznać ze niektóre ze stylizacji bardzo mi się ppodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niektóre sama bym założyła bez dwóch zdań! ❤
    Przepiękne, a w dodatku jeszcze ja mam teraz szał na sukienki wiec dlatego też sukienki podbijają moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękna kolekcja, dawno żadna nie przypadła mi tak do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chanel jak zawsze pokazało się z jak najlepszej strony! Kolekcja bardzo mi się spodobała, chociaż na pewno nie jest to mój gust to doceniam pracę w nią włożoną :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Chanel zawsze miało i ma najlepsze pomysły na dane pory roku. Zawsze jestem zakochana w ich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle na pokazach są dziwne kreacje, ale te tutaj bardzo mi się podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle eleganckich stylizacji i bardzo oryginalnych, ale nic nie wpadło mi w oko. :(

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.