czwartek, 2 marca 2017

Ulubieńcy miesiąca "LUTY"


Ahh... Ten czas leci nieubłaganie. Jeszcze przed chwilą robiłam ulubieńców stycznia a tu już mamy koniec lutego. Dobrze a więc przejdźmy do rzeczy i zacznijmy od ulubieńców kosmetycznych.

Na pierwszy ogień idzie cudowny, odżywczy krem z Nivea, którego używam już pół roku. Zostawia moja skórę bardzo nawilżoną i odżywioną.



Kolejnym ulubieńcem kosmetycznym jest zestaw do stylizacji brwi. Zawiera dwa cienie do brwi oraz rozjaśniający pod łuk brwiowy. W zestawie znajduję się także aplikator i lusterko.


Ostatnim kosmetycznym ulubieńcem jest wiśniowy balsam do ust z Bielendy. Bardzo dobrze nawilża usta.



Ulubiona piosenka

W tym miesiącu piosenka która skradła moje serce, należy do muzyki operowej. Jest to oczywiście piosenka Time to say goodbay, którą wykonał Andrea Bocelli razem z Sarah Brightman.






Ulubiony film

W tym miesiącu do ulubieńców filmowych trafia wyciskacz łez. Film nosi tytuł "Cuda z nieba". Reżyserem jest  Patricia Riggen  a scenarzystą Randy Brown. Film opowiada o dziewczynce cierpiącej na rzadką chorobę zaburzenia trawienia. Choroba polega na tym że jelita nie funkcjonują, jedzenie, które do nich trafiało nie było trawione przez co wywoływało straszliwe cierpienie. Kiedy dziewczyna przygotowała się na śmierć, doszło do wypadku. Wpadła do środka spróchniałego drzewa. Upadek z wysokości nie zakończył się śmiercią dziewczynki lecz jej uzdrowieniem. Film kręcony jest na faktach. Pokazuje ogromną wiarę w Boga. Jest na prawdę godny polecenia.


Mam nadzieje, że moi ulubieńcy ci się podobają, koniecznie daj znać co o nich myślisz w komentarzu. 

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

30 komentarzy:

  1. wśród kosmetycznej części widzę same moje ulubione marki :) równiez mam krem i zestaw do brwi i jestem bardzo zadowolona z obu :) o filmie słysząłam wiele pozytywnych opinii więc będę musiała obejrzeć :) może zbytnio mnie opis nie przekonuje, jednak myslę, ze bardziej się zaciekawię w trakcie oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest na prawdę godny polecenia. W szczególności dla osób które lubią "Wyciskacze łez". Miłego oglądania :*

      Usuń
  2. Fajnie ,że podajesz marki ogólnodostępne dla każdego, a nie takie na które może przez cenę pozwolić.Co do filmu nie jestem fanką tego rodzaju więc nie będę się nad tym rozpisywać. Ale piosenkę kocham. Ogółem wszystko idzie w dobrą stronę popracowałabym jedynie nad jakością zdjęć bo nwm czy to wina aparatu czy zbyt dużego wyostrzenia, mimo to bardzo ładna kompozycja ułożenia produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię testować tańsze, ogólnodostępne produkty. Uważam, że niekiedy tańszy produkt może okazać się lepszym od tego z wyższej półki. Jeśli chodzi o jakość zdjęć to cały czas nad tym pracuje, więc niebawem powinno być lepiej ;)

      Usuń
  3. Co do błyszczyku/balsamu z Bielendy jestem nastawiona negatywnie. Po jakimś czasie użytkowania zrobiła się w środku taka dziwna woda, co mnie odepchnęło od tego kosmetyku. Już chyba wolę Carmex truskawkowy. :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magia słowa - tylkomagiaslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tego balsamu pół roku i nie zauważyłam w nim żadnej wody. Carmex chętnie przetestuje ;)

      Usuń
  4. Zestaw do brwi z Kobo wygląda bardzo ciekawie :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle słyszę o marce Kobo, że muszę ją w końcu wypróbować.
    A jak mówisz, że jest Twoim ulubieńcem, nooo
    to już nie mam wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę sprawdza się świetnie. Jest warta swojej ceny. Polecam :)

      Usuń
  6. Zestaw do brwi wygląda fajnie, filmu nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą piosenkę :D
    Nie miałam żadnego z tych produktów, ale ten wiśniowy błyszczyk wygląda kusząco :P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wymienionych kosmetyków nie miałam jedynie zestawu do stylizacji brwi, póki co kredka mi wystarcza ;) Pamiętam, że balsam baaardzo lubiłam a krem dobrze nawilżał i nie zapychał. Nie dziwię się, że kosmetyki wylądowały w Twoich ulubieńcach, bo są naprawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw do stylizacji brwi jest na prawdę godny polecenia :)

      Usuń
  9. Ciekawe kosmetyki, reszty niestety nie kojarze

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielenda mnie zaciekawiła :) i jeszcze wiśnia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy, szczególnie kosmetyki. O tej piosence nie słyszałam. Postaraj się o troszkę lepszą jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas pracuje nad jakością zdjęć ;)

      Usuń
  12. Ten krem z Nivea męczę już pół roku, a od jakiegoś czasu używam go na swoim chłopaku, bo ja już mam dosyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podsunęłaś mi pomysł na zakupienie tej paletki z cieniami :D
    Nieva dla mnie odpada. Za bardzo zatyka mi pory

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Nivea sprawdza się bardzo dobrze. Zachęcam do zakupienia paletki ;)

      Usuń
  14. Filmy nie oglądałam, muszę dziś to nadrobić. Krem nivea ląduje już na mojej liście produktów do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele słyszałam dobrego o tym kremie muszę go w końcu kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią oglądnę ten film. Bardzo lubię tego typu ekranizację :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób, które lubią "Wyciskacze łez" film jest na prawdę godny polecenia :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię ten zestaw do brwi, już od dobrych kilku miesiecy go "katuję" :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.