czwartek, 30 marca 2017

Ulubieńcy miesiąca "Marzec"

 
Czas pędzi nieubłaganie. Kolejny miesiąc minął błyskawicznie, więc najwyższa pora na ulubieńców. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Zacznę od ulubieńców kosmetycznych.
Pierwszym z nich będzie mleczko do ciała z Nivea. Idealnie nadaje się do skóry suchej i bardzo suchej. Intensywnie nawilża i pozostawia skórę gładką i miękką, bez uczucia suchości.


Drugim ulubieńcem będzie to pomadka z KOBO, którą już recenzowałam na blogu ---> KLIK <---


Kolejnym ulubieńcem będzie puder z Maybelline. Nadaje idealne matowe wykończenie.


Ostatnim ulubieńcem kosmetycznych są dwa cudowne lakiery z KOBO. 


14 TORONTO


62 SILKY NUDE

Do moich ulubieńców chciałabym dodać ulubiony magazyn. W tym miesiącu triumfuje marcowe wydanie HOT MODA  z Jessicą Mercedes.

 
 Ulubieńcem muzycznym w tym miesiącu okazała się piosenka Seleny Gomez i Kygo It Ain't me.



Został nam ulubieniec filmowy, w tym miesiącu urzekł mnie dość nietypowy film. Opowiada o dziewczynie, która zyskuje nadludzkie umiejętności, gdy w jej brzuchu pęka worek z narkotykami. Fabuła zaczyna się od tego, że niedawno poznany chłopak Lucy prosi ją o dostarczenie walizki pewnemu biznesmenowi. Niestety w walizce, którą miała dostarczyć znajdowały się eksperymentalne narkotyki. Przy dostarczaniu walizki Lucy przymusowo zostaje zakładniczką pana Janga, który wszywa jej worek z narkotykami. Podczas przemytu zostaje uderzona w brzuch przez jednego ze wspólników pana Janga i silny narkotyk dostaje się do jej organizmu przez co dziewczyna osiąga zdumiewające możliwości. Z ogromną intensywnością zaczyna odczuwać wszystko, co znajduje się wokół niej - powietrze, wibracje, ludzi, nawet grawitację. Rozwijają się u niej również cechy nadludzkie - telepatia, telekineza, niezwykle rozległa wiedza oraz zapierająca dech w piersiach kontrola nad materią.

Lucy   Akcja SCI-FI | 2014   
Reżyser i scenariusz: Luc Besson


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

30 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy. O dziwo tej piosenki Seleny jeszcze nie słuchałem, a więc teraz nadrabiam :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro będę w Naturze, więc skuszę się w końcu na tą pomadkę z KOBO. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę piosenkę! Ostatnio słucham jej cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor pomadki z Kobo :) A film LUCY oglądałam i zakochałam się w nim! Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mleczko Nivea taka tak uwielbiam. Szkoda ze długo się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  6. Matowe pomadki uwielbiam, a ta Twoja ma piękny kolorek! :)
    Piosenkę znam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to mleczko z Nivea, to znaczy nie konkretnie to, ale takie w białym opakowaniu. Są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pomadka z Kobo ma śliczny kolor, totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, ta piosenka Seleny też jest ostatnio moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, uwielbiam kosmetyki z kobo!

    http://nouw.com/roszakmagda/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty wybrałaś, chyba obejrzę ten film co proponujesz,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z kosmetyków nie miałam nic ;) Lucy oglądałam - całkiem przyjemny film ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmu nie oglądałam, ale piosenka do zdecydowany sztosik ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. O dziwo żadnego z tych kosmetyków nie miałam! Kusi mnie ta pomadka z Kobo, te z nowej serii także, ale niestety mam już 40 różnych szminek i chyba czas zaprzestać zakupów! :D
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/03/newtrals.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawi ulubieńcy! Pomadka ma śliczny kolorek :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że ma świetny kolorek to jeszcze super się sprawdza ;)

      Usuń
  16. Pomadka z kobo to petarda!
    Uwielbiam, kocham, ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing post!
    I'm your follower #106 , it's your turn
    have a cute day!
    xx
    https://stargazershia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten film jest genialny byłam na nim w kinie i napewno obejrzę nawet 2 raz

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.