czwartek, 6 kwietnia 2017

Cytaty Marilyn Monroe

Jakiś czas temu na blogu pojawił się post z cytatami Coco Chanel. Postanowiłam, że co jakiś czas będę wstawiać cytaty znanych lub mniej znanych osób. Dzisiaj padło na Marilyn Monroe. 

Norma Jeane Mortenson urodziła się 1 czerwca 1926 roku w Los Angeles. Była amerykańską modelką i aktorką filmową. Zaczęła swoją karierę w latach 40. Zasłynęła z ról stereotypowych blondynek, ale również wcielała się w postacie bardziej złożone i dramatyczne. W 1955 roku studiowała aktorstwo metodyczne w Acroes Studio i założyła własną wytwórnię Marilyn Monroe Productions. Za rolę Sugar Kane Kowalczyk w "Pół żartem, pół serio" uhonorowano ją Złotym Globem. Aktorka zmagała się z uzależnieniami i problemami psychicznymi. Film "Skłóceni z życiem" był ostatnim w jej karierze, ponieważ przerwała ją nieoczekiwana śmierć w 1962.



Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł ci do gustu.

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

21 komentarzy:

  1. Amazing post

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię twórczość Marilyn Monroe, była świetną aktorką i piosenkarką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałem coś o tej wybitnej aktorce, szkoda że tak krótko pożyła. Trochę informacji wyszukałaś widzę, super wpis pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Marilyn, jej osobowość i sposób bycia na ekranie. Wspaniały post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny post, uwielbiam cytaty i świetnie je dobrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marilyn to była cudowna, mądra i piękna kobieta! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kobieta to legenda! Była piękna i mądra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cytaty, to była taka mądra kobieta i jakże wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie powiedziała ze Marilyn Monroe jest mniej znana niż Coco Chanel wręcz przeciwność. Marilyn była wielką gwiazdą i cały świąt o niej słyszał. Piękne cytaty i bardzo ciekawa kobieta w swoich czasach i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele z nich to sama prawda. :) Marilyn jest taka piękna i inspirująca sama w sobie, że nie dziwie się, że odegrała tak wielką rolę w epoce.:)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne cytaty

    http://iamemilia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Marilyn miała wzloty i upadki,nie zawsze miała kolorowo,ale dzięki temu pozostawiła po sobie nie tylko niedoścignione piękno ale i wiele mądrych słów. Pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Marilyn Monroe! Jedna z moich ulubionych aktorek! Najbardziej lubię ją w "Jak poślubić milionera"
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne cytaty! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i mądra aktorka, świetne cytaty Kochana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam cytaty Monroe, zawsze jest w nich jakaś mądrość, przesłanie które mnie urzeka :)
    Bardzo ją sobie cenię!
    Pozdrawiam cieplutko, Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbian jej cytaty. Była cudowną i piękną kobietą

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, wręcz niedościgniony wzór dla wielu kobiet w dzisiejszym świecie :) i ten sławny pieprzyk :) Super blog, aż się czyta z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :* Ciesze się, że spodobał ci się mój blog :) Marlin była świetną kobietą i tak jak mówisz jest wzorem dla wielu kobiet :)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.