środa, 12 kwietnia 2017

Kremy do rąk + krem do twarzy = RECENZJA


Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją. Tym razem będą to trzy kremy do rąk i jeden do twarzy. Nie przedłużając życzę miłego czytania i oglądania.


Na początek weźmy trzy kremy do rąk. Zacznę od Dove essential nourishing hand creme. Krem sam w sobie jest OK, jednak nie nawilża, nie pielęgnuje i nie odżywia tak jak obiecuje producent. Ma lekko lepką konsystencje, pachnie przeciętnie. Długo się wchłania, a po wchłonięciu pozostawia skórę suchą. Jak dla mnie nie jest to idealny krem.


Przejdźmy do kolejnego kremu z Dove limited edition winter care hand creme. Ma bardzo tłustą konsystencje i długo się wchłania. Jego zapach jest bardzo chemiczny, lecz po chwili podobny do większości kremów. Rozprowadza się go bardzo dobrze, krem nawilża, lecz pozostawia uczucie tłustości nawet po 30 minutach od nałożenia. 


Ostatni krem jest z firmy Natura care. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie. Według producenta krem nadaje się dla każdego typu skóry rąk, zwłaszcza przesuszonej i spierzchniętej. Nawilża, jednocześnie zmniejszając uczucie suchości i szorstkości, pozostawia dłonie aksamitnie miękkie i ukojone. Krem wchłania się dość szybko, ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach. Jednak jest mały minus, po wchłonięciu zamiast dłonie nawilżyć, pozostawia uczucie lepkości. Krem ma gęstą konsystencje, jednak nie utrudnia to aplikacji. Jedynym plusem jaki znalazłam w kremie jest fakt że pozostawia dłonie miękkie i ukojone.


Na sam koniec zostawiłam mojego ulubieńca, czyli krem do twarzy z Nivea. Bardzo szybko się wchłania, nawilża i odżywia. Producent zapewnia, że krem jest odpowiedni dla każdego typu cery, jednak ja do końca tak nie uważam. Przy cerze wrażliwej mogą wyjść zaczerwienienia i może trochę wysypać. Jednak dla pozostałych typów cery jest IDEALNY. Ma cudowny zapach. Na prawdę gorąco i szczerze polecam. 


Koniecznie dajcie znać czy słyszeliście już o tych kremach i jak się wam sprawdziły.

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

27 komentarzy:

  1. Jakie ciekawe produkty tu masz, dla chłopaka można wykorzystać czy tylko dla dziewczyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby mężczyzna z tego nie skorzystał ;) Polecam :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o Natura Care

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo nie lubię jak krem pozostawia uczucie klejacych się rąk ;) lubię kremy Ziai :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też tego nie lubię ;) Firma Ziaja mnie jeszcze nigdy nie zawiodła :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe produkty :) ja do rąk to używam albo z Ziai albo Galicyjski krem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to się mówi kremów do rąk nigdy za wiele. I tutaj widzimy że narka Nivea najlepsza. Bardzo ja lubię. Za Dove nie przepadam.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak Nivea tak samo jak Ziaja mnie nigdy nie zawiodły :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię krey z Garnier.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam co prawda innych kremów do rąk, ale używam je co wieczór i moje dłonie są takie przyjemne w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam kremów na wieczór :)

      Usuń
  8. Ja używam kremów z Ziaji i jestem z nich zadowolona, Nivea też lubię :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dave od zawsze wypuszcza dobre produkty,szkoda tylko że głównie dla kobiet,ale warto na nich stawiać,bo to sprawdzona marka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żadnych przeciwwskazań, żeby powyższe produkty nie były stosowane także przez mężczyzn ;)

      Usuń
  10. Ja używam wiele kremów ale nigdy jeszcze nie spotkałem się z tymi które tu przedstawiasz

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tłustych kremów, wolałabym użyć olejku;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa notka

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kremy z dove :)
    +Obserwuję! buziaki :*
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ciekawe te kremy! Lubię markę dove, maja super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam kremu do rąk Garnier, ale muszę wypróbować te z adobe!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, ja jakoś nie przepadam za kremami do rąk, nie lubię ich tłustej formuły, ale firmę dove bardzo cenię

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.