piątek, 14 kwietnia 2017

KROK PO KROKU: Makijaż wielkanocny + motywacja


Z okazji zbliżającego się święta przychodzę do was z makijażem Wielkanocnym. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
KROK 1
Na twarz nałożyłam bazę z INGRID (dostępna w drogerii Natura)


KROK 2
Następnie nałożyłam podkład z INGRID (dostępny w drogerii Natura)


KROK 3
Następnie utrwaliłam wszystko pudrem z Cantre cosmetics


KROK 4
Brwi podkreśliłam zestawem z KOBO (dostępny w drogerii Natura)


KROK 5
Na całą powiekę poza kącikiem oka nakładam zaznaczony na zdjęciu cień (paletka dostępna w Rossmannie)


KROK 6
W załamanie powieki, wewnętrzny kącik oka i dolną powiekę (do połowy) dajemy zaznaczony cień


KROK 7
W wewnętrzny kącik i dolną powiekę (od wewnętrznej strony do połowy powieki) dajemy zaznaczony cień.


KROK 8
Tuszujemy rzęsy. Tutaj można zakończyć makijaż dla tych co nie lubią kresek, ja jednak postanowiłam ją zrobić.


KROK 9
Na koniec pomadką z KOBO (dostępna w drogerii Natura) malujemy usta.


Efekt końcowy:


Na sam koniec motywacja w postaci cytatu:


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

17 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż.
    Ucz się tak dalej, a będziesz profesjonalistką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż :) Podoba mi się.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same cienie z Lovely są super i podobny błyszczyk.z kobo

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż naprawdę udany. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że makijaż przypadł Wam do gustu :)

      Usuń
  6. Super makijaż! Paletki z Lovely kiedyś używałam i pamiętam, że sprawdziła się super. :) Polecam Ci również paletkę cieni z Make up Revolution- w ciekawej cenie znajdziesz w internecie. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecaną przez ciebie paletkę widziałam ostatnio w Rossmannie. Muszę się tam wybrać ;)

      Usuń
  7. Może już po świętach, ale makijaż tak uniwersalny, że można go wykorzystać na co dzień i na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci się sprawdza ten zestaw do brwi? Właśnie szukam czegoś do brwi i zastanawiam się nad nim (ale na blogach widzę tyle innych, że już nie wiem, co wybrać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest na prawdę świetny. Trzyma się na brwiach do czasu ich zmycia. Mogę ci go gorąco polecić :)

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.