czwartek, 27 kwietnia 2017

Ulubieńcy miesiąca "Kwiecień"


Kolejny miesiąc minął, więc czas na ulubieńców minionego miesiąca. Mam nadzieje, że się wam spodobają.

Zacznę od ulubieńców kosmetycznych. Na pierwszy ogień idzie Dezodorant z NIVEA. Produkt znajduje się w szklanej, niebieskiej butelce z pompką, co ułatwia jego aplikacje. Trafił do moich ulubieńców ze względu na jego cudowny zapach. 

Drugim ulubieńcem jest baza pod makijaż z INGRID. Opakowanie jest szklane z bardzo wygodną pompką. Świetnie zakrywa zaczerwienienia i popękane naczynka przy nosie, a nawet czerwone miejsca towarzyszące niedoskonałością.


Kolejnym ulubieńcem jest podkład mineralny z INGRID. Idealnie zakrywa zaczerwienienia i niewielkie zmiany skórne. Wygładza i nawilża, nie podkreśla suchych skórek.


Przed ostatnim ulubieńcem kosmetycznym jest tonik z Soraya Care & Control. Jest idealny dla osób z trądzikiem. Idealnie wygładza naskórek i super dezynfekuje naszą skórę nie podrażniając jej przy tym.


Ostatnim ulubieńcem jest puder z Cantre Cosmetics. Świetnie matowi twarz, kryje niedoskonałości i daje idealne wykończenie makijażu. 


W tym miesiącu urzekły mnie dwa magazyny. Pierwszym z nich jest kwietniowe wydanie magazynu Joy, w którym na okładce znalazła się Maffashion, a drugim magazynem jest Hot moda z Mają Sablewską.


Ulubioną piosenką w tym miesiącu okazała się być piosenka Ed Sheeran - Perfect.




Ulubionym filmem, a bardziej filami w tym miesiącu okazały się dwie części Iluzji. Pierwsza część opowiada o czterech niewątpliwie uzdolnionych i charyzmatycznych magikach, którzy zostają wplątani w zaaranżowanie przez tajemniczego, zakapturzonego człowieka spotkanie. Przybywając na wyznaczone miejsce odkrywają, że w zamkniętym i opuszczonym mieszkaniu znajdują się plany oraz wytyczne dotyczące jedynego w swoim rodzaju wydarzenia – magicznego spektaklu stulecia. Agenci FBI śledzą iluzjonistów, którzy podczas swoich spektaklów okradają banki i rozdają pieniądze ludziom siedzącym na widowni.

 
 

  Druga część  jest kontynuacją pierwszej. Główni bohaterowie dostają rozkaz odsunięcia się w cień na bliżej nieokreślony czas do kolejnego zadania zleconego im przez tajemnicze oko. Gdy wreszcie nadchodzi kres niekończącego się pozostania w cieniu. Jeźdźcy otrzymują proste zadanie, które przeobraża się w skomplikowaną intrygę, magiczne przedstawienie, w którym rolę kukiełek pełnią wszechwiedzący, a za sznurki pociąga nieznana im osoba pałająca chęcią zemsty za wyrządzone jej krzywdy.

 
 

Tak już na sam koniec wszystkich, którzy stosują jakieś diety lub chcą zacząć zapraszam bardzo serdecznie do odwiedzenia "TEJ STRONY" (strona w języku angielskim)

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

10 komentarzy:

  1. Sam,mimo że jestem facetem,używam kosmetyków NIVEA i zdecydowanie to firma warta polecenia. Miłego dnia ci życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluzję oglądałam, obie części. I też bardzo mi się podobały. Uwielbiam takie filmy. Z kosmetyków znam tylko podkład, ale ja go kupowałam jak jeszcze nie było tych nowych kolorów, i wtedy najjaśniejszy był dla mnie za ciemny. A Ed <3 Najpiękniejsza piosenka z całego nowego albumu <3 Mogłabym słuchać w nieskończoność ;) Kocham jego teksty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam twórczość Eda ♥♥ Zgadzam się z tobą Perfect to najlepsza piosenka z albumu ♥♥

      Usuń
  3. Ja także używam dezodorantu Nivea, ale w kulce. Nie wiem co to baza pod makijaż, muszę wypróbować. Piosenki ani filmu nie znam.
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj. Jest świetna! Do posłuchania piosenki i obejrzenia filmu zachęcam ♥

      Usuń
  4. Słyszałam już o tej bazie z ingrid, może się w końcu przekonam do niej.. Dla mnie piosenką miesiąca był duet Kygo i Seleny'at aint me :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza z Ingrid jest świetna! Słyszałam tą piosenkę i jest super :)

      Usuń
  5. Każda piosenka z nowej płyty Edka jest wspaniała, ale Perfect jest po prostu idealna, nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Uwielbiam twórczość Eda ♥

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.