wtorek, 2 maja 2017

HAUL zakupowy Deichmann


Ostatnio wybrałam się na poszukiwania butów do Deichmanna i postanowiłam podzielić się z wami moimi łupami. Koniecznie dajcie znać jak wam się te rzeczy podobają 😘

Zaczęłabym od torebki, którą kupiłam za 19,99€. Gdy ją zobaczyłam to już od razu wiedziałam, że to jest to czego szukam. Najbardziej urzekły mnie małe elementy, które są umieszczone po bokach torebki. I oczywiście jak to przystało bardzo spodobał mi się jej kolor nie tylko ten z zewnątrz ale też ten piękny różowy w wewnątrz. Torebka ma w środku dodatkową kieszonkę zamykaną na suwak, kieszonkę na telefon + zamieszczoną za uchwytami dodatkową przegrodę. Jest bardzo pojemna i lekka, do szkoły czy na uczelnie nada się idealnie, w szczególności gdy można doczepić do niej pas (żeby móc ją założyć przez ramię), który jest w środku przy jej zakupie.

 

Na drugi rzut idą buty, które nie dość że mają piękny kolor to jeszcze są mega wygodne. Są to buty sznurowane w kolorze przybrudzonego różu, na niewysokiej białej platformie. Wykonane są z takiego jakby zamszu. Tył buta wykonany jest z śliskiego tworzywa. (Ceny butów niestety nie pamiętam, ale myślę, że kosztowały ok. 29,99€)

 

Zakochałam się w tych butach od pierwszego wejrzenia. Od jakiegoś czasu nie lubię czarnych rzeczy, ale te z tymi pięknymi, mieniącymi się kryształkami musiałam mieć. Te buty będą pasować do każdej stylizacji jaką założycie. Będą pasować do jeansów, sukienek i luźnych stylizacji. Buty dodatkowo mają przyszytą gumę i są na lekkim podwyższeniu. (Kosztowały ok. 39,90€)


Na koniec zostawiłam mojego ulubieńca. Jest nim niebieska kosmetyczka z ananasami. W środku ma piękny szary kolor. Wzbogacona jest w piękny element, który znajduję się z przodu i dodatkową kieszonkę zamykaną na suwak. Kosmetyczka jest bardzo pakowna, kosztowała niecałe 8€.


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

64 komentarze:

  1. Kosmetyczna przypadła mi najbardziej do gustu! Ostatnio ananasy to mój ulubiony motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. Torebka jest bardzo ładna :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty o kolorze przybrudzonego pudrowego różu są przepiękne, podobają mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka i kosmetyczka. <3 bardzo też podobają mi się te różowe buty, sama myślę o zakupie podobnych, bo już mnie zwykłe trampki trochę znudziły. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wydaje się śliczne, jednak najbardziej przypadły mi do gustu te pastelowe buty. Oby te rzeczy służyły Ci długo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Buciki są bardzo wygodne ♥

      Usuń
  7. kosmetyczka najbardziej mi sie spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie robić w tym sklepie zakupy od czasu do czasu można znalesc naprawdę świetne promocje na buty. Twój wybór jak najbardziej mi się podoba.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) W Deichmannie ostatnio jest bardzo dużo promocji ♥♥

      Usuń
  9. Bardzo fajny houl!
    Torebka przecudna, takiej właśnie szukam, więc mam za czym się rozglądać po sklepach.
    Widzę,że nie tylko mi zagraża butoholizm.
    Kosmetyczka przepiękna,uwielbiam motywy owoców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka sprawdza się świetnie. Mogę ci ją z całego serca polecić ♥ Już pomału zaczynam wpadać w butoholizm to prawda ♥

      Usuń
  10. Upolowałaś niezłe łupy,widać że masz świetny gust. Co prawda na kobiecej modzie się nie znam,ale kosmetyczka wygląda super,buty też. Pozdrawiam cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cię ciesze, ze się podoba :)

      Usuń
  11. Mi sie najbardziej buty podobają - idealne i w moim guście do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyczka 😍 Zakochałam się. Generalnie super rzeczy i nie mogę się doczekać następnego posta 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro nowy post ;) Tak w tajemnicy zdradzę, że będzie to makijaż :* :*

      Usuń
  13. Oo te różowe buty bardzo mi się podobają. :) W czwartek jadę na zakupy, rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty zamszowe są niesamowite!! Uwielbiam kolor pudrowego różu :D super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyczka jest świetna! Uwielbiam ananasy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam od nich buty😄 Juz od lat tylko tam kupuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. W zeszłym roku skusiłam się na coś podobnego z kryształkami, tyle że moje wyglądały bardziej jak trampki, a nie buty sportowe. Niestety po 3 miesiącach noszenia powycierał się materiał na piętach i się porwał, co uniemożliwiło mi dalsze noszenie...buty wylądowały w śmietniku;/ Zazwyczaj z Deichmana sprawdzają mi się tylko szpilki, których używam raz na jakiś czas, więc i ich żywot się wydłuża;)
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie buty z Deichmanna sprawdzają się świetnie ♥♥ Te z kryształkami są bardzo wygodne i nic się z nimi puki co nie dzieję ;)

      Usuń
  18. Rożowe buty skradły moje serce w tych zakupach <3 Są piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze buty super;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna torebka, taka klasyczna a ananasy są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyczka jak i pierwsze buty najbardziej przypadły mi do gustu ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze buty chętnie odziałabym na swoje stópki, chociaż obawiam się, że o mój rozmiar byłoby trudno, bo niestety mam prawie 16 lat ale nadal moja rozmiarówka ciągnie mnie na dział dziecięcy :( Moje serce skradła przepiękna kosmetyczka w ananasy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdy kupowałam te buty były same rozmiary 36, 37, 40 wzięłam ostatnie w rozmiarze 38. Więc na pewno byś swój rozmiar znalazła ♥♥

      Usuń
  23. Świetne butki, aczkolwiek ja w Deichmann nie kupuję, bo nie podoba mi się ich jakość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie buty z Deichmanna sprawdzają się świetnie ♥♥

      Usuń
  24. Świetne nowości! Najbardziej podobają mi się te buty w kolorze pudrowego różu, ostatnio mam na jego punkcie bzika :D Torebka też bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D Buty o których mówisz są bardzo wygodne, także polecam ♥♥

      Usuń
  25. Piękna torba, mam nadzieję, że pompony są ze sztucznego futerka? Te różowe buty są bardzo eleganckie, też chcę takie! Podobnie jak Ty buty kupuję w Deichmannie.
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty z Deichmanna jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Pompony oczywiście są ze sztucznego futerka, ponieważ prawdziwego nie byłabym w stanie posiadać ;)

      Usuń
  26. wow! butki w kolorze pudrowego różu skradły moje serce! :-) super haul :-)! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie ten Deichmann denerwuje, bo jak znajdę jakieś buty, które mi odpowiadają to nigdy nie ma rozmiaru 36 ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne różowe te buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam identyczne buty z kryształkami ale granatowe i również uważam że pasują do wszystkiego! Podobnie jak Ty zakochałam się w nich od pierwszeo wejrzenia i wiedziałam, że muszę je mieć!
    Wszytskie rzeczy są całkowicie w moim styulu, a ananasy to już w szczególności :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pudrowe buciki super ;) Ja już jestem na takie za stara, ale jeszcze kilka lat temu chętnie bym w takich pomykała ;) Puszki do torebek są genialne ;) Na początku nie byłam do nich przekonana, ale teraz sama zastanawiam się czy sobie nie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ladne buty :) <3
    http://marlenamorgowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.