.

.

czwartek, 4 maja 2017

KROK PO KROKU: Magiczny makijaż wieczorowy


Do wykonania tego makijażu zainspirowała mnie Macademian Girl, która przez swoje stylizacje pokazuje coś na prawdę magicznego. Tamara jest na prawdę wspaniałą osobą, dzięki której każda kobieta pokocha siebie za to kim jest. Koniecznie odwiedźcie jej bloga 😊Dłużej nie przedłużając zapraszam do zobaczenia jak krok po kroku wykonałam makijaż widoczny na zdjęciu wyżej. Pamiętajcie o tym, żeby dać mi znać jak się wam ten makijaż podoba.

KROK 1

Na sam początek na twarz nałożyłam bazę z Ingrid, którą dostaniecie w drogerii Natura.


KROK 2

 Następnie nałożyłam podkład z Ingrid, który dostaniecie w drogerii Natura.


KROK 3

Wszystko utrwaliłam pudrem z Maybeline, który dostaniecie w Rossmannie.

 

KROK 4

Zestawem z KOBO, dostępnym w drogerii Natura wystylizowałam brwi.


KROK 5

Na całą powiekę (włącznie z załamaniem "patrz na zdjęcie") oprócz kącika oka daje zaznaczony na zdjęciu cień z paletki Lovely, którą dostaniecie w Rossmannie.


KROK 6

Nad załamanie powieki nakładam zaznaczony na zdjęciu cień (dostępność patrz krok 5)


KROK 7

Na całą ruchomą powiekę nakładam zaznaczony na zdjęciu cień.


KROK 8

Dolną powiekę zaznaczam dwoma zmieszanymi ze sobą cieniami z Bell (dostaniecie je w Biedronce)


KROK 9

Kącik oka rozjaśniam zaznaczonym cieniem (dostępność patrz krok 8)


KROK 10

Eyelinerem maluję kocią kreskę, a linię wodną zaznaczam czarną kredką/eyelinerem z Kobo (dostępny w drogerii Natura)


KROK 11

Maskarą z Wet n Wild tuszuje rzęsy (dostępna w drogerii Natura)


KROK 12

Usta maluję błyszczykiem z Cien nr. 01 Dusty Rose 


EFEKT KOŃCOWY


Na koniec oczywiście motywacja w postaci cytatu:


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

14 komentarzy:

  1. Świetnie podkreślone oko, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż, chociaż ja osobiście tak mocno się nie maluję;) Ale kto co lubi;) Podziwiam za takie "równe" kocie oko, mi się nigdy ta górna kreska nie udaje;/
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nieco bardziej rozblenowałabym oko ;) podziwiam za taką kreskę ;) moje oczy pewnie by tego nie wytrzymały ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i jestem tylko facetem,ale jak dla mnie wyglądasz super,jestem na tak. Pozdrawiam cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ☺ Dziękuję :*

      Usuń

  5. I have a very nice blog. I follow you. I hope you follow me too
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.