.

.

poniedziałek, 22 maja 2017

Pomysły na prezent dla mamy

Z okazji zbliżającego się dnia Matki postanowiłam przygotować dla Was post, w którym podzielę się moimi pomysłami na prezent dla mamy. Niezależnie czy twoja mama ma 35, 45 czy 55 lat najlepszymi pomysłami na prezent będą masażery, perfumy, biżuteria, zestawy kosmetyków i kremy (w przypadku kremów wybierajmy takie, które odpowiadają kryteriom wiekowym). Poniżej znajdziecie więcej pomysłów na prezent dla tak cudownej osoby jaką jest nasza mama. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i może trochę pomoże 😘

1.Mamy 35+

Córki matek 35+ mogą mieć do 16 lat, więc tutaj proponuję zrobić coś własnoręcznie, taki prezent od serca będzie niesamowitym pomysłem. Jednak jeśli chcesz coś jej kupić możesz postawić na biżuterię, kremy, maseczki lub zestawy kosmetyków (oczywiście patrz na kryteria wiekowe przy wyborze kosmetyków). Twoja mama będzie się na pewno cieszyć z ramki na zdjęcia, do której włożysz wasze wspólne zdjęcie z jakiejś niezapomnianej chwili.



2. Mamy 45+

Córką matek 45+, które mają więcej niż 20 lat polecam kupić poradniki lub sprzęty domowe takie jak blendery, sokowirówki. Mama 45+ będzie też zadowolona z perfum, nawilżaczy powietrza, kremów (zwróć uwagę na kryteria wiekowe). Podobnie jak mama z punktu 1 będzie zadowolona z biżuterii i wszelkich maseczek do twarzy.

 


3. Mamy 55+

Córki matek 55+ są mniej więcej w zakresie 20-35 lat. Wasze mamy na pewno będą się cieszyć z wszelkiego rodzaju poradników, książek. Dobrymi prezentami okażą się również  narzuty na łózko, zegarki, roboty kuchenne, radiobudziki. Dla miłośniczek intensywnych zapachów unoszących się w domu polecam zakupić kadzidła lub świece zapachowe w ich ulubionym zapachu.

1.Książki i poradniki  2.Zegarki (zegarek ze zdjęcia - KLIK)  3.Świece i kadzidła

4. Mamy 65+ i 75+

Dla wszystkich mam 65+ i 75+ polecałabym przede wszystkim kupić ciśnieniomierz. Pomyślałabym również o takich rzeczach jak czajniki elektrycznemłynki do kawyradioodbiorniki, czy lampki nocne. Dobrym pomysłem będą również kremy i delikatne perfumy (w przypadku kremów zwrócimy uwagę na kryteria wiekowe).

 

 Na sam koniec postanowiłam zgromadzić kilka cytatów o mamie 💗


Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

20 komentarzy:

  1. Jejku post bardzo mi się przydał, bo ja nie miałam żadnego pomysłu na prezent :D <3
    Świetni wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam pomóc ♥♥

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pomysły fajnie, że dodałaś taki post bo już nie wiedziałam co w tym roku kupic, a nie chce znowu kupować tego samego. Zapraszam do mnie :) http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post, do tej pory nie wiedziałam co kupić :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre pomysły i wzruszające cytaty. :) Sama pewnie skorzystam z jednej z twoich propozycji na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że skorzystasz z jednej z moich propozycji ♥♥

      Usuń
  5. świetny post i super praktyczne pomsyły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i praktyczne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły na prezent :) Ja jedynie zrezygnowałabym z kategoryzowania wiekowego. Preferencje to raczej rzecz indywidualna nie mająca nic wspólnego z wiekiem - ale to tylko moje zdanie ;) Cytaty piękne, bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście że wiek nie ma tutaj nic do rzeczy. Każdy z moich pomysłów nie zależnie w jakich kryteriach wiekowych zawarłam, jest dobrym pomysłem dla mamy w każdym wieku ☺♥

      Usuń
  8. Swietne pomsyly na prezent;) kosmetyki sa zawsze najlepszym rozwiazaniem.

    Sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły, choć za ciśnieniomierz to raczej każda mama by się obraziła :D Myślę, że perfumy albo coś z biżuterii to bezpieczniejszy pomysł. Bardzo przydatny post, moja mama niestety w stanie wegetatywnym, więc jedyny prezent dla niej to pieluchy :( Pozdrawiam, buziaki :*
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, jednak ciśnieniomierz dla mamy w przedziale 60, 70 a nawet 80 lat nie jest takim złym pomysłem. A jak do tego dorzucisz jakiś kosmetyk to będzie idealnie ♥♥ Bardzo przykro mi z powodu Twojej mamy :(

      Usuń
  10. Oo pewnie zainspirujesz mnie bo totalnie nie wiem co kupić mamie
    Super post!

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam pomóc ♥♥

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.