środa, 10 maja 2017

Wet n Wild RECENZJA


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją maskar z Wet n Wild. Dostępne są w drogerii Natura za ok. 23zł, jednak ja kupiłam je na przecenie za ok. 14zł. Na wstępie powiem, że są to tanie i dobre kosmetyki.

Zacznę od Max Volume Mascara. Producent obiecuje nam 10x większą objętość i gęstość rzęs. Maskara zawiera ekstrakt z orzechów Macadamia, olejek Jojoba. Dzięki niej rzęsy mają być długie elastyczne i intensywnie odżywione. Ma nadać efekt sztucznych rzęs. 
Jego szczoteczka jest sylikonowa, bez tuszu różowa, ma bardzo krótkie grzebyki na czubku i są coraz dłuższe idąc do dołu. Moich rzęs niestety nie pogubiła, ale za to wydłużyła. 


Wet n Wild Max Volume Mascara jest idealna dla osób które chcą uzyskać bardzo naturalny efekt wydłużonych rzęs. Maskara jak najbardziej nadaje nam głębokiego czarnego koloru, jednak nie pogrubia rzęs. Poniżej znajdziecie zdjęcia przed nałożeniem maskary i po.


Teraz przejdźmy Max Fanatic Cat Eye Mascara. Według producenta produkt buduje niezwykle długie, pogrubione rzęsy sprawiając, że spojrzenie nabiera głębi, jest seksowne i zmysłowe. Maskara nadaje efekt "Kocich oczu". Zawiera naturalne składniki takie jak wyciąg z otrąb ryżowych, wosk i olejek Jojoba oraz łagodzący D-pantenol, aby wzmocnić rzęsy, sprawić, że staną się zdrowsze, dłuższe i bardziej gęste. Specjalnie wyprofilowana, zwężona na końcu szczotka dramatycznie podkreśla rzęsy gwarantując maksymalną objętość oraz sprawia, że rzęsy stają się idealnie pomalowane, rozczesane.


Dzięki niecodziennemu kształcie szczoteczki maskara nadaje objętości jednak nie takiej jakiej się po niej spodziewałam,  za to bardzo wydłuża rzęsy i je dobrze rozczesuje, nadaje głęboki czarny kolor. Jest idealna dla osób, które chcą nadać głębi swojemu spojrzeniu i wydłużyć dodatkowo rzęsy. Poniżej znajdziecie zdjęcia przed nałożeniem maskary i po.


Podsumowując obie maskary bardzo mi się podobają, każda daje inny efekt. Max Volume Maskara jest idealna do codziennych i lekkich makijaży, ponieważ daje ona bardzo naturalny efekt. Jak dla mnie jest numerem jeden. Max Fanatic Cat Eye Mascara jest idealna do makijaży mocnych, wieczorowych, ale nie tylko. Sprawdzi się równie świetnie przy makijażach codziennych, w szczególności dla osób, które mają krótkie rzęsy. Mam nadzieję, że post się wam spodobał. Koniecznie dajcie znać, która maskara według was jest lepsza, a może polecacie jakieś kosmetyki tej marki??

Znajdziesz mnie tutaj:
https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869
 Ps. Jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach, albo http://ask.fm/Sandzia2001

21 komentarzy:

  1. Rzęsy z tą drugą wyglądają o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej 2 mascara przypadłaby mi do gustu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga mascara jest o wiele lepsza. Ładniejszy efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga fajniejszy efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt drugiej mascary jest o wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga maskara daje lepszy efekt, ale pierwsza też całkiem ładnie wygląda :)
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała je kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rzuciła mi się jeszcze w sklepie żadna z tych maskar, ale muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy końcowy efekt obydwóch mascar.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnoszę wrażenie, że rzęsy są posklejane. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak bardzo ;) Polecam wypróbować na sobie ;)

      Usuń
  11. nie słyszałam jeszcze o tym tuszu, ale bardzo lubię kosmetyki z kolorówki, które mają w składzie dodatkowe składniki pielęgnacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.