poniedziałek, 12 czerwca 2017

Jakie okulary pasują do naszego kształtu twarzy ?


Dzisiaj skupimy się bardziej na osobach, które muszą nosić okulary korekcyjne, ale za bardzo nie chcą bo uważają, że źle w nich wyglądają. Z okazji nadchodzącego lata skupimy się również na okularach przeciwsłonecznych. W czym tak na prawdę tkwi problem ? Problem tkwi w szczegółach, czyli nieodpowiednim dopasowaniu okularów do kształtu naszej twarzy. Na pewno zanim wybrałaś swoją obecną parę okularów przewertowałaś ich tysiące. Jeśli masz wadę wzroku, albo chcesz kupić okulary przeciwsłoneczne i w najbliższym czasie będziesz musiała je zakupić, albo masz już, ale nie za bardzo podoba ci się to jak w nich wyglądasz, przeczytaj poniższe propozycje i rady, a jestem pewna, że w końcu dobierzesz do siebie odpowiedni kształt oprawek 😊

TWARZ OWALNA

Tu nie ma żadnych nakazów i zakazów – poza doborem dodatków w odpowiednim kolorze. Posiadacze owalnej twarzy przy wyborze biżuterii i innych akcesoriów mogą kierować się wyłącznie własnym gustem i upodobaniami – szczęściarze! Należy jednak pamiętać aby nie zakryć idealnych proporcji, ponieważ możemy otrzymać zupełnie odwrotny efekt niż chcemy. Jednak mimo idealnemu wyglądowi owalna twarz najlepiej wygląda w geometrycznych kształtach takich jak prostokąty i kwadraty. Jeśli masz bardzo mocne rysy twarzy możesz je załagodzić owalnymi kształtami.

 

TWARZ OKRĄGŁA

Wybieraj oprawki o prostokątnym kształcie, nie za szerokie (tak, by nie zasłaniały policzków). Idealne będą dla ciebie oprawki, które są grubsze u góry lub w ogóle nie mają dolej części. Na pewno nie korzystnie będziesz wyglądać w okrągłym i owalnym kształcie dlatego proponuje ich unikać.

 

TWARZ PODŁUŻNA

Kształt oprawek nie ma większego znaczenia – grunt, żeby okulary były nieco szersze od twarzy na poziomie kości policzkowych. Grubsze oprawki odwrócą uwagę od długości twarzy – warto więc się na nie odważyć! Idealnie będziesz wyglądać w okrągłych i owalnych oprawkach, które zrównoważą twoje proporcje twarzy. Unikaj oprawek w prostokątnych kształtach, ponieważ nie będziesz wyglądać w nich korzystnie.

 

TWARZ KWADRATOWA

Staraj się unikać prostokątnych i zbliżonych do kwadratu okularów. Delikatnie zaokrąglone oprawki złagodzą rysy i odwrócą uwagę od kątów twarzy. Oprawki okrągłe i owalne, najlepiej z ciemną górą i jasnym dołem optycznie wydłużą twarz.

 
JAK SERCE

Staraj się wybierać okulary o zaokrąglonych oprawkach, które nie będą szersze od Twojej twarzy. Okulary muszą odwracać uwagę od górnej części twarzy dlatego polecam okulary z jasnymi oprawkami, najlepiej zrobione z samego drutu. Najlepiej będziesz wyglądać w owalnych, kwadratowych i okrągłych oprawkach, ponieważ optycznie wydłużą twarz i wyszczuplą jej najszerszą część.


Mam nadzieję, że mój post w jakiś sposób ci pomógł i wybór okularów będzie dla ciebie przyjemnością. Koniecznie daj znać w komentarzu jak ci się podobał i czy nosisz bądź nosiłaś kiedyś okulary korekcyjne.

https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

32 komentarze:

  1. Muszę nosić okulary, lecz robię to tylko na lekcjach do tablicy :) źle się czuję w okularach nawet jak mam dobrany kształt do twarzy.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post! ja mam twarz pociagla i w sumie nie lubie siebie w zadnych okularach haha , buziaki Kochana
    Obserwuje
    klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cię ciesze, że post Ci się podobał :) Już do ciebie idę :*

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałem, że jest to tak ważne :D Ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zastanawiałam się jakie okulary kupić, żeby mi pasowały! Dzięki za super pościk! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczescie nie musze nosic okularow korekcyjnych haha, ale niektore sa naprawde ladne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim poście nie tylko odnoszę się do okularów korekcyjnych, ale także do tych przeciwsłonecznych ;)

      Usuń
  6. Bardzo przydatny i profesjonalny post! Widać to szczególnie po infografice, którą przygotowałaś - widać, że wkładasz trochę czasu w to co robisz, ale to bardzo świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Mówią mi one, że to co robię jest fajne ♥♥

      Usuń
  7. Świetny post, ja od dawna mam problem z dobraniem okularów przeciwsłonecznych, bo każde wyglądają na mnie ohydnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja noszę soczewki, ale zawsze mam problem z wybraniem okularów przeciwsłonecznych, w sumie trudno mi nawet dopasować moją twarz do jakiegoś z powyższych kształtów ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można do mnie napisać ( e-mail znajdziesz w rubryce kontakt ). Chętnie posłużę pomocą :)

      Usuń
  9. Ja nie umiem rozpoznać jaki mam kształt twarzy. Noszę okulary, które pomogła mi dobrać Pani w salonie. I czuje się w nich świetnie.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Zawsze warto jest poprosić o pomoc Panią w salonie :D

      Usuń
  10. Ciekawy wpis. Przydatny również przy wyborze okularów przeciwsłonecznych. Ja mam twarz serce i faktycznie najlepiej mi w okrągłych

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe szczęście nie muszę nosić okularów, mam wrażenie, że nie pasują mi kompletnie żadne. Przydatny wpis :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie :D Ciesze się, że post się podobał :)

      Usuń
  12. Bardzo przydatny wpis, myślę, że można to również odnieść do kształtu okularów słonecznych. Kiedyś nosiłam okulary korekcyjne, ale teraz noszę soczewki kontaktowe :) Pozdrawiam <3
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wspominam w tekście, że post nie odnosi się tylko i wyłącznie do okularów korekcyjnych, ale też do okularów przeciwsłonecznych ♥

      Usuń
  13. Bardzo przydatne, ja długo zastanawiałam jakie okulary kupić, bo mam nietypowy kształt twarzy :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podobało :) Polecam się na przyszłość :D

      Usuń
  14. Powinienem nosić okulary,nawet od paru lat leżą w pokrowcu w szufladzie,ale nie noszę,bo w nich,w co trudno uwierzyć,wyglądam jeszcze gorzej niż bez nich... :-) Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do siebie www.stanislawgorny.blog.onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wygląda świetnie taki jaki jest ;) Mam nadzieję, że mój post pomoże ci w dobraniu odpowiednich okularów :D

      Usuń
  15. Bardzo przydatny post nie tylko dla osób noszących okulary korekcyjne. Dobrze dobrane okulary to podstawa zwłaszcza jeśli ktoś nosi je 24h. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!! Dlatego też postanowiłam, że taki post napisze ☺☺♥ Ciesze się, że się podoba ☺♥

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.