piątek, 16 czerwca 2017

KROK PO KROKU: Niebiesko-żółty makijaż wieczorowy


Kolorowy makijaż w odcieniach błękitu, różu i żółci idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjście. Połącz go z jakąś jasno różową sukienką i będzie idealnie. Przedstawiony przeze mnie makijaż jest dość odważny, ale jak się bawić to bawić się na całego prawda?? Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o makijażu i nowym motywie tego typu postów, więc będzie mi miło jeśli zostawisz swoją opinie na dole w komentarzu 😊


 ~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~
  
~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~



~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~


~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~


~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~

Użyte przeze mnie kosmetyki:

*Twarz:
~Podkład: Ingrid
~Puder: Bell

*Brwi:
~ Smart girls get more

* Oczy: 
~ Cienie: the color workshop eyeshadow
~Kreska/eyeliner: Bell
~Rzęsy/maskara: Avon Ture Colour

*Usta
~ Macademian Girl makeup for paese  

~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~


https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

22 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wszystko przedstawiłaś na zdjęciach.
    Co do kolorów nie w moim stylu, ja bardziej bawię się odcieniami brązu z tych stron. Ale Tobie bardzo ładnie w tym makijażu.
    Ucz się, kiedyś będzie jeszcze lepiej, wiem po sobie;)
    Obserwuję.
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ♥♥ Ja również wolę bawić się bardziej odcieniami beżu, ale chciałam spróbować czegoś innego. Jeśli chodzi o naukę to z makijażu na makijaż jest coraz lepiej :* :*

      Usuń
  2. ciekawy makijaż i super wpis! masz cudowny blog! obserwuje!
    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :) http://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/06/hit-najlepszy-zel-do-mycia-twarzy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww... Bardzo mi miło :) Ciesze się, że podoba ci się mój blog i makijaż :*

      Usuń
  3. Oryginalny i śliczny makijaż. <3
    Jednak nie odważyłabym się na takie cienie, lubię stonowane kolory. :D
    Bardzo ładnie to na Tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Ja również lubię bardziej stonowane kolory, ale chciałam spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  4. Śliczny makijaż :) Bardzo fajnie to wygląda!
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥♥ Ciesze się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Śliczny makijaż, ale faktycznie odważny, chyba aż za odważny dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest trochę za odważny, ale chciałam spróbować czegoś innego :)

      Usuń
  6. Śliczne kolorki, szkoda że niebieski na powiece mi nie pasuje :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski zawsze możesz zastąpić innym kolorem. Żółć pięknie będzie komponowała się z fioletem. Eksperymentuj!♥

      Usuń
  7. Iście letnie kolory ;) Super, bardzo mi się podoba. Powiedziałabym, że trochę odważny, bo daleko mu do bezpiecznych beżów i brązów, ale zdecydowanie przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu. Ja nie jestem przekonana do niebieskiego choć ostatni eksperymentuję z komorami :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ciesze się, że się podoba :) Ja również eksperymentuję z kolorami :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł na makijaż, idealny na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż nie w moim stylu, ale podoba mi się. Fajnie dobrane kolory i bardzo ładnie się prezentuje ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie nie myślę żeby zacząć się malować,ale kto wie co na starość odpi.......... :-) :-) Ale ty wyglądasz super,naprawdę ci pasuje. Miłej niedzieli życzę a w wolnej chwili zapraszam do siebie,powinnaś już wiedzieć gdzie,ale dla pewności przypomnę www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, kto wie :D Bardzo się ciesze, że się podoba :) Ja również życzę tobie miłej niedzieli :) Oczywiście pamiętam twój blog. Staram się jak tylko mogę żeby jak największej ilości osób blogi odwiedzić. Jednak nie zawsze czas mi na to pozwala :*

      Usuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.