.

.

piątek, 4 sierpnia 2017

Macademian Girl makeup for paese "RECENZJA"


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją na prawdę wspaniałych produktów koloryzujących do ust. A mianowicie mowa tutaj o kosmetykach Macademian Girl dla paese. Składa się ona z 6 pomadek matowych i 5 błyszczyków. Oprócz produktów do ust znajdziemy
także przepiękne kolorowe kosmetyczki zdobione kryształkiem Swarovskiego i lusterko ozdobione efektownym motywem. Gdy tylko dowiedziałam się, że moja ulubiona blogerka wydaję swoją linię kosmetyków byłam najszczęśliwszą osobą na świecie. Dlatego też nie mogłam nie zakupić chociaż jednego z jej produktów. Koniecznie dajcie znać czy używaliście tych produktów jestem bardzo ciekawa waszej opini a wy jesteście ciekawi mojej? W takim razie zachęcam do czytania dalej...

POMADKI MATOWE

W kolekcji jest ich aż 6. Są to kolory począwszy od nudziaków, lekko beżowych przechodzących do mocno nasyconej czerwieni. Pomadki są matowe, długo trwałe, nie wysuszają ust. Znajdują się w pięknych kolorowych opakowaniach. Ja osobiście jestem w tych produktach zakochana, a w mojej szufladce znajduje się RETRO RED czyli piękny burgundowy trochę bym powiedziała, że winny odcień czerwieni i ART DECO, który jest raczej klasycznym odcieniem takiego przybrudzonego, zgaszonego różu. Mam w planach również zakupić CHIC NUDE, który jest najjaśniejszym odcieniem w kolekcji i jest 100% nudziakiem o zabarwieniu lekko różowawym. Powiedziałam kilka słów o moich kolorowych łupach, a więc czas powiedzieć coś o samym produkcie. A więc tak pomadki Macademian Girl mają rewelacyjną pigmentacje i aplikator, który nabiera odpowiednią ilość produktu. Samo ich metalizowane opakowanie z marokańskim wzorem przyciąga wzrok, a ten cudowny zapach mlecznej czekolady umila nam jej aplikacje. Trwałość jest tutaj na plus, trzyma się dość długo, a cena jest jak najbardziej odpowiednia do jakości produktu 55 zł.


BŁYSZCZYKI

Jest to totalny sztos. Są to absolutnie najlepsze błyszczyki jakie używałam. Tak jak już wyżej wspomniałam w całej tej kolekcji znajduje się 5 błyszczyków, 3 są pół kryjące i dwa kryjące. Super jest to, że możemy mieszać maty z błyskami co da nam na prawdę świetny efekt. Z błyszczyków do mojej szufladki trafiły PINK AMETHYST jest to jeden z pół kryjących odcieni, ale sprawdza się znakomicie! Kolejną perełką w mojej kosmetyczce jest ROSE AMBER, który jest już kryjącym produktem. Ten odcień jest tak jakby błyszczącym odpowiednikiem pomadki Art Deco, o której mówię wyżej. Oprócz cudownego opakowania i aplikatora, który nakłada odpowiednią ilość produktu ma obłędny zapach cukierków jogurtowo malinowych. Błyszczyki kosztują tylko 45 zł, a na prawdę są warte o wiele więcej ♥


LUSTERECZKO POWIEDZ PRZECIE.....

Kolejnym łupem z tej kolekcji jest lusterko całe kolorowe i metalizowane z przepięknym marokańskim wzorem. Jest małe, dlatego bez problemu zmieści się do kobiecej torebki i przypilnuje, aby makijaż wyglądał rewelacyjnie zawsze i wszędzie. W tym lusterku najlepsze jest to, że posiada ono dwa zwierciadła normalne i powiększające. Lusterko jest idealne dla nas samych, ale także jako uroczy prezent. Kupiłam je za 35zł.


https://www.facebook.com/Sabrooowska96-1696897647225160/https://www.instagram.com/sabrooowska96/https://plus.google.com/110034784031126295869

24 komentarze:

  1. Wielbię matowe kosmetyki całym swoim sercem - a w szczególności wszelkiego rodzaju pomadki i szminki! Jestem pewna, że wypróbuję te, które tak świetnie zrecenzowałaś.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty to najlepsza rzecz na świecie ♥ Zachęcam do wypróbowania :*

      Usuń
  2. Wow świetne te kosmetyki! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pokazujesz kosmetyki, moja dziewczyna ma też pomadkę matową. Świetny post.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega kosmetyki! Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki matowe uwielbiam bardziej od błyszczyków, chociaż kiedyś byłam większą fanką błyszczyków. Super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty możesz nałożyć dwa naraz, w taki sposób uzyskasz błysk na macie i przedłużoną trwałość :)

      Usuń
  6. Muszę sprawdzić błyszczyki ;) Wpadnij tez do nas www.pinkypromisegang.blospot.com obserwacje i komentarze oddajemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie widziałam, że Macademian Girl ma własną linię kosmetyków, jestem mile zaskoczona, mimo że nie testowałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej produkty są genialne :) Serdecznie polecam ♥:*

      Usuń
  8. Niedawno widziałam na Instagramie paese (jeśli się nie mylę) te pomadki, ale nie wiedziałam że są od Macedamian Girl. Koniecznie muszę mieć chociaż jedną, a same opakowania są kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja Macademian jest dostępna do września więc nie ma na co czekać, w szczególności, że przez cały sierpień jej produkty są z rabatem!!!♥♥

      Usuń
  9. Masz bardzo ciekawy wygląd bloga! Co do kosmetyków to zachęciłaś mnie do ich kupna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba :) Kosmetyki na prawdę warte swojej ceny :)♥♥

      Usuń
  10. Great post dear, so good review! Like it a lot! I didn't try these products but they look so interesting and useful! Love it.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it too. I would recommend for the future ;) ♥♥♥

      Usuń
  11. nie znałam tych kosmetykow, ale dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Kosmetyki wydają się być naprawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją.
*Jeśli spodobał ci się post zostaw po sobie jakiś ślad.
*Jeśli spodobał ci się mój blog zachęcam do obserwacji.